دانلود بازی Reverie Knights Tactics برای PC
دانلود بازی Reverie Knights Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Reverie Knights Tactics برای PC

پارسی گیم 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,897 بازدید

دانلود بازی Reverie Knights Tactics برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی همواره محبوبیت خودشان را نزد طرفداران حفظ کرده‌اند و توانسته‌اند بخش زیادی از جامعه گیمینگ را به سمت خود جذب کنند. این بازی‌ها به دلیل محتوای جذاب و متنوع، داستان‌های پرعمق و همچنین گیم پلی سرگرم‌کننده، در سطح بالایی از محبوبیت قرار دارند و تنوع زیادی از آن‌ها در بازار مشاهده می‌شود. مبارزات تاکتیکی و نوبتی یکی از عناصر همیشگی بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی است. بازی Reverie Knights Tactics از استودیو 40 Giants Entertainment عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های فانتزی و جذابی را به خوردتان خواهد داد.

اولین نکته‌ای که در این بازی شما را مجذوب خواهد کرد، سبک طراحی و گرافیک هنری‌اش است که تمامی محیط‌ها و کاراکترها را به زیبایی و با نقاشی‌های دستی نمایش می‌دهد. این موضوع با سبک و سیاق فانتزی دنیای بازی نیز همخوانی دارد. این طراحی‌های دوبعدی زیبا هم در روان اجرا شدن بازی مؤثر هستند و هم تجربه‌ای لذت‌بخش و چشم‌نواز را از این دنیای رنگارنگ فانتزی به خوردتان خواهند داد.

گیم پلی بازی بر مبنای مبارزات نوبتی و تاکتیکی عمیق پایه‌گذاری شده که نیازمند فکر کردن و چیدن استراتژی از سمت شما است. شما به تیمی از قهرمان‌ها دسترسی دارید که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. علاوه بر این آیتم‌ها و تجهیزات متعددی برای آن‌ها در دسترس است که ویژگی‌های دفاعی و تهاجمی آن‌ها را قدرتمندتر می‌کند. بخش داستانی بازی حالتی شاخه‌ای و غیرخطی داشته و تصمیم‌های شما و دیالوگ‌هایی که انتخاب می‌کنید در روند آن مؤثر خواهد بود. ساخت‌وساز آیتم‌ها، گشت‌وگذار، تنوع کاراکترها و… تجربه این بازی نقش‌آفرینی را قطعاً برای طرفداران این ژانر لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity Original Sin 2 و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Reverie Knights Tactics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Core i5-3570K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel(R) HD Graphics 4000
DirectX: Version 9.0c
Storage: 9 GB available space
Sound Card: Direct X compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Reverie Knights Tactics is a turn-based tactical RPG with strategic battles in isometric grids where every decision you make can alter the story and the way you configure the characters.
Lead your party of heroes, each one with distinct, special abilities and skills, allowing you to use multiple battle strategies to defeat your enemies. Craft new items and accessories from the treasures you collect and use them to further customize your characters and gain a tactical advantage!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.