بازی Far Cry 6
هادی اسماعیل‌زاده

طراح ارشد بازی Far Cry 6 پس از 24 سال از یوبی‌سافت جدا شد

هادی اسماعیل‌زاده 26 مرداد 1400 1 دیدگاه
804 بازدید

پس از تأخیر خوردن تاریخ عرضه بازی Far Cry 6 در نوامبر سال گذشته، اخبار چندانی در مورد روند توسعه این بازی منتشر نشده است. انتظار طرفداران برای اعلام تاریخ جدید عرضه بازی همچنان ادامه دارد و در این شرایط، نمی‌توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری از بازی منتشر شود. بااین‌حال امروز اخباری مبنی بر خروج یکی از کارکنان قدیمی یوبی‌سافت که در توسعه بازی Far Cry 6 نیز فعالیت داشت، منتشر شد.

از بین تعداد بالای بازی‌هایی که در سال 2021 منتشر می‌شود، Far Cry 6 یکی از مواردی است که مدت‌ها، توجه بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است. باتوجه‌به این که بازی در محیطی کاملاً جدید و خلاقانه جریان دارد و ویژگی‌های جدیدی در گیم پلی آن پیاده‌سازی شده است، بازیکنان هیجان بسیاری برای تجربه این بازی دارند. از همه مهم‌تر، حضور جیان کارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، بازیگر معروف هالیوودی به‌عنوان شخصیت منفی اصلی بازی، یکی دیگر از نقاط قوت بازی به شمار می‌رود.

بااین‌حال مارک مک گینلی (Marc McGinley)، طراح ارشد بازی که چندین سال است در یوبیسافت مونترال کار می‌کند، در توییتر اعلام کرد که امروز، آخرین روز حضور او در این استودیو خواهد بود. او در پست توییتری خود گفت دلش برای کسانی که در توسعه بازی با آن‌ها کار کرده بود تنگ خواهد شد و بسیاری از اعضای تیم برای او آرزوی موفقیت می‌کنند. حال سؤال مهمی که پیش می‌آید این است که خروج مک گینلی از یوبیسافت، چه تأثیری بر روند توسعه بازی می‌گذارد.

Far-Cry-Marc-McGinley

نگرانی‌ها از روند توسعه بازی Far Cry 6 بالا گرفته است

برای برخی از طرفداران، سکوت یوبیسافت در مورد روند توسعه بازی بسیار نگران‌کننده است و اکنون که طراح ارشد بازی، استودیو را ترک می‌کند، نگرانی آن‌ها بیش‌ازپیش قابل‌درک است. البته شاید اوضاع به پیچیدگی خروج کارگردانان Halo Infinite از استودیو نباشد اما وقتی قرار است عنوان مهم و تراز اول مانند Far Cry 6 اواخر سال 2021 عرضه شود، قطعاً خبر ترک یکی از اعضای مهم تیم توسعه‌دهنده بازی، جای نگرانی هم دارد.

در واقع به جر بازی Far Cry 6، یوبیسافت تعدادی بازی دیگر هم دارد که طرفداران مدت‌هاست از روند توسعه آن‌ها بی‌خبرند؛ مانند Splinter Cell جدید و بازی‌های Beyond Good and Evil 2 و Skull and Bones. این احتمال هم وجود دارد که یوبیسافت بخواهد به جز اعلام تاریخ عرضه این بازی‌ها، جزئیاتی در مورد گیم پلی و محتویات آن‌ها نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

در ماه‌های آینده، احتمال دارد که یوبیسافت، رویداد دیجیتالی دیگری مشابه رویدادهای Ubisoft Forward سال گذشته برگزار کند اما فعلاً هیچ‌گونه اطلاعیه رسمی از چنین رویدادی منتشر نشده است. به‌جرئت می‌توان گفت که یوبیسافت در حال حاضر، بازی‌های جذابی برای عرضه دارد و طرفداران امیدوارند که Far Cry 6 بتواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را ارائه دهد. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی، در دست توسعه قرار دارد.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان مامان

    مهمان

    ینی چی باغه مگه؟؟؟
    دفه قبلی ک قراربود بهمن بیاد اعلام رسمی نکرده بودن ولی واسه هفت اکتبر اعلام رسمی کردن
    دل ماروخالی نکنید جون بچگیاتون

    پاسخ دهید