skate 3
یحیی رحیمی

بازی Skate 3 برای عرضه روی پلتفرم موبایل آماده می شود

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
634 بازدید

Jason Dill که یک اسکیت باز و نوازنده ای معروف است در جدیدترین مصاحبه خود از عرضه نسخه موبایل بازی Skate 3 و همچنین یک نسخه جدید از بازی Tony Hawk Pro Skater خبر داده است. این خبر در ادامه کنفرانس مالی کمپانی EA منتشر شده است و احتمالا این بازی نیز یکی از 14 عنوانی باشد که EA به دنبال انتشار در سال جاری است.

جیسون دیل که یکی از اسکیت بازهای حرفه ای است در جدیدترین اپیزود از پادکست The Nine Club از همکاری با EA خبر داده است. او گفته است که افراد از این کمپانی با او تماس گرفته اند و از او خواسته اند که در ساخت یک بازی از سری Skate شرکت کند. ممکن است فکر کنید که این بازی یک نسخه جدید و مخصوص کنسول های بازی خواهد بود اما باید گفت که شاهد انتشار بازی Skate 3 برای موبایل خواهیم بود. جیسون در این مورد گفته است:

من حدود 10 ماه پیش تماسی از سوی EA دریافت کردم. آن‌ها به من گفتند که می خواهند در مورد بازی اسکیت صحبت کنند. من گفتم که مشکلی وجود ندارد و در ادامه به من پیشنهاد حضور در نسخه موبایل بازی Skate 3 داده شد. من گفتم فقط همین؟ و به من گفته شد که تنها همین بازی خواهد بود. من در جواب گفتم که کسی به نسخه موبایل بازی احمقانه شما توجه نخواهد کرد و نسخه چهارم بازی را بسازید. تنها آن موقع خواهد بود که در ساخت بازی شرکت می کند.

جیسون دقیقا چند دقیقه قبل از صحبت در مورد نسخه موبایل بازی اسکیت 3 از ساخت یک بازی جدید Tony Hawk Pro Skater نیز که قرار است امسال عرضه شود صحبت کرد. او گفته است که در ساخت موسیقی متن آن بازی حضور داشته است. در حال حاضر هیچ گونه صحبت رسمی وجود ندارد و EA قرار است در ماه ژوئن کنفرانس EA Play را برگزار کند و ممکن است آن موقع اطلاعاتی دریافت کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.