دانلود بازی Roguebook برای PC
دانلود بازی Roguebook برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Roguebook The Legacy برای PC

پارسی گیم 28 خرداد 1400 بدون دیدگاه
5,223 بازدید

دانلود بازی Roguebook The Legacy برای کامپیوتر

کارت بازی در بازی‌های ویدیویی، امری جذاب، مهیج و به‌شدت سرگرم‌کننده است. این سبک از بازی‌ها، همواره طرفدارانی خاص داشته که تمام‌روز را حاضرند در محیط این بازی‌ها سپری کنند. بازی Roguebook از استودیو Abrakam Entertainment عنوانی جدید در سبک کارت بازی است که به‌تازگی منتشرشده و ماجراهای مهیجی را برای طرفداران این سبک آماده کرده است.

شما در میان صفحات یک کتاب داستان به اسم Faeria اسیرشده‌اید که ماجراهای داخل آن را باید از سر بگذرانید. هر صفحه از این کتاب، چالش جدیدی را برای شما آماده می‌کند که باید آن را از سر بگذرانید. شما کنترل دو قهرمان را بر عهده می‌گیرید که باید با آن‌ها در طول مراحل بازی پیشروی کنید. برای بازی به 6 قهرمان مختلف دسترسی خواهید داشت که می‌توانید برای بازی دو عدد از آن‌ها را انتخاب کنید. هر قهرمان به 50 کارت مختلف دسترسی دارد که قابلیت‌های آن‌ها را شامل می‌شود. شما می‌توانید کمبوهای مختلفی را با تشکیل تیم‌های دونفره متفاوت ایجاد کنید که بسیار تنوع گیم پلی بازی را زیاد کرده است.

در میدان نبرد، قهرمان جلوتر، محافظ قهرمان عقب خواهد بود و ضربه‌ها را به‌جای آن دریافت می‌کند؛ اما در طول هر نبرد می‌توانید جای آن‌ها را عوض کرده تا استراتژی جدیدی را مقابل حریف پیاده کنید. کارت‌های داخل بازی بیش از 200 مدل مختلف دارند که هرکدام را می‌توانید با آیتم‌هایی ارتقا دهید و قدرتمندتر کنید. همچنین قهرمان‌های بازی قابلیت‌هایی خارج از کارت‌ها دارند که به‌صورت درخت Skill ها در بازی پیاده‌سازی شده است و هرکدام چیزهای جدیدی را به ویژگی‌های آن‌ها اضافه می‌کند.

دنیای بازی نیز با پیشروی شما در مراحل و روشی که آن‌ها را پشت سر می‌گذارید دستخوش تغییرات می‌شود. شما باید با استفاده از رنگ‌های نقاشی مختلف، محل‌های متفاوت از صفحه‌های کتاب که درواقع همان مراحل هستند رنگ‌آمیزی کنید و مراحل جدیدی را برای خود بازکنید. در این دنیای وسیع، چیزهای زیادی را تجربه خواهید کرد که هرکدام جذابیت منحصربه‌فردی دارند. چیزهایی مانند مأموریت‌های فرعی، دخمه‌های مخفی، تاجرها و یا حتی تله‌های مرگبار!

بازی Roguebook توسط یکی از سازندگان خوش‌ذوق بازی Magic: The Gathering ساخته‌شده و همین موضوع آن را به یک عنوان پرعمق، زیبا و سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. تجربه این بازی متفاوت کارت بازی را هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Rise of the Slime را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Roguebook The Legacy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-650 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650, 1 GB | AMD Radeon HD HD 6950, 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7970, 3 GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The ancients speak of a Book written since time immemorial containing all the world’s legends. After many fabulous adventures, recounted in Faeria – Chronicles of Gagana, this relic was lost in a well of Faeria. Through contact with this source of magic, the Book developed a wicked free will of its own and became the Roguebook!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.