دانلود بازی Tedram برای PC
دانلود بازی Tedram برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tedram برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1402 1 دیدگاه
5,847 بازدید

دانلود بازی Tedram برای کامپیوتر

به دنیای جذاب و متفاوت Tedram وارد شوید؛ یک بازی شبیه‌سازی و ساده جذاب که بازیکنان را دعوت می‌کند تا به جای یک شخصیت تصادفی قدم بگذارند که در چالش‌های حرفه‌های مختلف پیمایش می‌کند. Tedram که با تمرکز بر آزادی و استراتژی توسعه یافته است، طیف متنوعی از فعالیت‌ها، از تحویل پیتزا و خرید آیتم‌های پیتزا فروشی تا جمع آوری زباله در شهر را ارائه می‌دهد. هدف نهایی شما در بازی تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در شهر شلوغ Tedram است. در این عنوان، بازیکنان این انعطاف را دارند که حرفه مورد نظر خود را انتخاب کنند و به هر شکلی که دوست دارند، مراحل سرگرم کننده را انجام دهند.

خواه گشت و گذار در خیابان با ماشین یا مانور دادن با دو کامیون مختلف باشد، محیط جهان باز بازی به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای پویا و جذاب را داشته باشید. با آزادی کاوش و انجام کارهای مختلف، هدف اولیه جمع آوری ثروت با گرفتن تصمیمات استراتژیک در مورد نحوه صرف زمان برای مشاغل و فعالیت‌های مختلف است. Tedram مجموعه‌ای از حرفه‌ها را برای بازیکنان فراهم می‌کند. چه در حال فروش پیتزا باشید، چه اطمینان حاصل کنید که انبار پیتزا فروشی به خوبی پر شده یا با جمع آوری زباله با کامیون‌های قابل اعتماد خود به تمیزی شهر کمک کنید، امکانات متنوع است و هرگز از این بازی خسته نمی‌شوید.

هر حرفه در بازی Tedram با مجموعه‌ای از چالش‌ها همراه است که بازیکنان را ملزم می‌کند منابع را به طور مؤثر مدیریت کنند و انتخاب‌های عاقلانه‌ای برای به حداکثر رساندن درآمد خود داشته باشند. برای افزایش تجربه بازی، Tedram بازیکنان را به مجموعه‌ای از وسایل نقلیه متناسب با وظایف خاص مجهز می‌کند. انتخاب وسیله نقلیه شما نقش مهمی در موفقیت دارد. هر وسیله نقلیه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و درک نقاط قوت و ضعف آن‌ها کلید بهینه سازی کارایی شما است. موفقیت در Tedram به توانایی بازیکن در تدوین استراتژی‌های مؤثر بستگی دارد. پس وقت را تلف نکرده و این عنوان زیبا را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Autobahn Police Simulator 3 و Euro Truck Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tedram برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-Bit)
Processor: I5-3570 4 Core / AMD Ryzen 3 2200g
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 900 series
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-Bit)
Processor: i5 7600K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 4gb / AMD Radeon RX 470 4GB
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Tedram is a simulation and casual game of a random guy that works in various jobs, that is between making pizzas, restock the pizzeria with supplies, collect garbage with a Truck. Between that you need to have the best strategy for the time you spend in each job, for that you have available various vehicles, between a car and, two trucks. At the same time you can deliver pizzas, but remember dont run out of stock, and try to make more money as possible and have fun.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد ح

    مهمان

    این بازی با این گرافیک پیکسلی و این حجم !!! هشت گیگ رم و گرافیک۱۰۶۰میخاد!!!!! نتیجه میگیرم عمدا خودشون بازیها رو برای سیستم خاصی تولید میکنن در جهت فروش سخت افزار و خالی کردن جیب مشتری

    پاسخ دهید