دانلود بازی Steel Assault برای PC
دانلود بازی Steel Assault برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Steel Assault برای PC

پارسی گیم 9 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,904 بازدید

دانلود بازی Steel Assault برای کامپیوتر

پلتفرمرهای دوبعدی همچنان در مسیر محبوبیت جولان می‌دهند و بسیاری از مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی را درگیر خود کرده‌اند. این سبک فارغ از زمان بوده و در هر دوره‌ای، یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها برای بازی‌های ویدیویی بوده است. همین موضوع زیرمجموعه‌های زیادی از عناوین را در قالب پلتفرمر پدید آورده که به سوژه‌های متعددی می‌پردازند. بازی Steel Assault از استودیو Zenovia Interactive عنوانی در همین سبک بوده که دنیای پیکسلی مهیجی را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

دنیای بازی سبک پساآخرالزمانی داشته و در آن یک حکومت دیکتاتوری بر بقایای جهان تسلط دارد. شما در نقش یکی از آخرین سربازان جبهه مقاومت با نام Taro Takahashi مأموریتی برای انتقام گرفتن از رهبر این حکومت دیکتاتور بر عهده دارید تا جهان را از سلطه ظالمانه او نجات دهید. گیم پلی همان چیزی است که از یک عنوان پلتفرمر دوبعدی کلاسیک انتظار دارید. در طول مراحل، دائم باید در حال مبارزه باشید و لحظات اکشن و مهیجی را پشت سر بگذارید.

تنوع دشمنان و سلاح‌های آن‌ها در کنار قابلیت‌های رزمی شما لحظات پرسرعت و اکشنی را پدید می‌آورد که در آن فرصت سر خاراندن هم نخواهید داشت. استفاده از زیپ لاین برای جابه‌جایی سریع در محیط، پریدن، جاخالی دادن و صدمه زدن مهم‌ترین عناصر گیم پلی بازی هستند. در طول بازی Bossهای متعددی را هم ملاقات می‌کنید که هرکدام چالشی متفاوت را سر راه شما قرار می‌دهند و مبارزه با آن‌ها به‌شدت سرگرم‌کننده است.

طراحی گرافیکی بازی که سبکی پیکسلی داشته، با استفاده از رنگ‌های زنده تصاویری نوستالژیک و جذاب پدید آورده که در کنار جلوه‌های ویژه مبارزات جذابیت خاصی را به چشمان شما نشان می‌دهند. در کنار موسیقی پرانرژی و گیم پلی سریع و مهیج، این بازی می‌تواند به‌سادگی آدرنالین خون شما را بالا برده و لحظات خوشی برایتان رقم بزند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Celeste و Sonic Mania را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Steel Assault با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+, 64-bit only
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 9600 GT or Radeon HD 3870
DirectX: Version 11
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Punch, whip, and zipline your way through a post-apocalyptic America in this 16-bit retro-style action platformer! Play as Taro Takahashi, a resistance soldier on a revenge mission against the dictator who lords over the ashes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.