دانلود بازی Rise of The Slime برای PC
دانلود بازی Rise of The Slime برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rise of The Slime برای PC

پارسی گیم 2 خرداد 1400 بدون دیدگاه
3,376 بازدید

دانلود بازی Rise of The Slime برای کامپیوتر

تلفیق سبک کارت بازی با مبارزات نوبتی، چیزی است که امروزه زیاد آن را از سمت سازندگان بازی‌های ویدیویی مشاهده می‌کنیم. این سبک جذابیت خاصی داشته و معمولاً طرفداران هر دو سبک را به سمت خودش جذب می‌کند. بازی Rise of The Slime از استودیو Bunkovsky Games عنوانی در همین سبک بوده که تجربه کارت بازی و مبارزه را در کنار هم برای شما فراهم کرده است.

شما در بازی در نقش کاراکتری بامزه و آبی‌رنگ با نام Slime بازی می‌کنید که درگیر ماجراهای مهیجی شده است شما باید در این مسیر پرمخاطره او را همراهی کنید. در این ماجراجویی، دشمنان زیادی را ملاقات می‌کنید که مبارزه با هرکدام متفاوت بوده و نیازمند تاکتیکی جدید خواهد بود.

از بحث داستان ساده بازی که بگذریم، به گیم پلی جذابش می‌رسیم. شما در بازی به بیش از 100 نوع کارت مختلف دسترسی دارید که هرکدام اثری متفاوت، در مبارزات شما خواهند گذاشت. برخی از آن‌ها کاراکتر اصلی شما را قوی می‌کنند و برخی دیگر یاران جدید را در کنار شما ظاهر کرده تا مبارزات را در کنارتان همراهی کنند. این تنوع کارت ها و اثر آن‌ها، گیم پلی بازی را همواره تازه و سرگرم‌کننده می‌کند و ترکیب‌های مختلفی از آن‌ها نیز، همواره تجربه‌ای جدید و متفاوتی را در طول بازی به شما ارائه می‌دهد.

دنیای فانتزی بازی و شکل دوبعدی گرافیکی‌اش از دیگر نکات مثبت آن است. مراحل متنوع بازی هرکدام سبک و سیاقی متفاوت داشته و با رنگ‌های زنده طراحی‌شده‌اند تا تجربه شما از این بازی، چشم‌نواز و لذت‌بخش باشد. پیشروی در مراحل نیز مانند پلتفرمرهای دوبعدی خواهد بود. اگر دوست دارید تا کارت بازی متفاوتی را در کنار مبارزات نوبتی تجربه کنید، Rise of The Slime را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. این بازی با طیف گسترده‌ای از کارت‌ها و کمبوهای مختلفشان، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخشی است که می‌توانید ساعت‌ها درگیر آن شوید و هرگز احساس تکراری شدن گیم پلی آن، به شما دست ندهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Hadean Tactics را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rise of The Slime با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM) i3
Memory: 4 GB RAM

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5
Memory: 8 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rise of the Slime is a roguelite like no other, mixing deep and tactical deckbuilder gameplay with the chill vibes of a side-scrolling adventure. Develop your own strategies with more than 100 magical cards! Venomize your Slime with acid, unleash its inner-pyromaniac, or arm it with the razor-sharp iron…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.