دانلود بازی Spellcaster University برای PC
دانلود بازی Spellcaster University برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spellcaster University برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1400 بدون دیدگاه
4,008 بازدید

دانلود بازی Spellcaster University برای کامپیوتر

سری کتاب‌های محبوب هری پاتر، ما را با دنیای جادویی مهیج و فانتزی‌ای آشنا کرد که یکی از مهم‌ترین عناصرش، وجود مدرسه‌ای برای یادگیری و فارغ‌التحصیل شدن در امورات جادویی بود که هاگوارتز نام داشت. حال به لطف بازی‌های ویدیویی که امروزه اجازه ساخت‌وساز هر چیزی را به ما می‌دهند، ما می‌توانیم مدرسه جادویی خودمان را در بازی Spellcaster University که توسط استودیو Sneaky Yak منتشرشده است بسازیم و آن را مدیریت کنیم.

شاید مدرسه‌ای که در Spellcaster University می‌سازید به بزرگی و وسعت هاگوارتز نباشد اما به‌هرحال تجربه‌ای شیرین و متفاوت از یک بازی ویدیویی است. شما در این بازی علاوه بر ساخت‌وساز، باید جوانب دیگر مانند بودجه و استخدام استادهای سحر و جادو را مدیریت کنید و به جامعه جادوگری، خدمت‌رسانی بزرگی را ارائه دهید. آیا دوست دارید در مدرسه شما، جادوهای سیاه و شیطانی تدریس شود، یا برعکس، Druid ها و Shaman ها که دوست دار طبیعت و جادوهای آن چنینی هستند را در رأس امور قرار دهید. همه‌چیز بر عهده شما خواهد بود.

در طول بازی ممکن است توسط قبایل Orc ها که در حوالی مدرسه سکونت دارد، موردحمله قرار بگیرید که استادان و شاگردان شما باید برای چنین حمله‌هایی آماده باشند و تمرین کنند. بخش‌های مختلفی را در مدرسه می‌توانید بسازید، برای مثال بخشی برای جادوی سیاه، کیمیاگری، معجون سازی و … که همگی در کنار هم ‌مدرسه‌ای کامل و مجهز درزمینهٔ جادوگری را تشکیل خواهند داد. همچنین گروه‌های مختلفی در دنیای بازی وجود داشته که با توجه به سلیقه و سبک جادوهای خود می‌توانید با آن‌ها هم‌پیمان شوید و یا برعکس، مقابل آن‌ها قرار بگیرید.

درمجموع، Spellcaster University تجربه‌ای متفاوت از یک بازی ساخت‌وساز و مدیریتی است. حال در بازی‌های ویدیویی می‌توانید مدرسه جادوگری هم بسازید. تجربه‌ای که شاید هرگز در زندگی واقعی نتوانید داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frozenheim و Becastled را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spellcaster University با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or better
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Spellcaster University, you take on the role of the director of a magic university in a colourful world of heroic fantasy. Build your school, manage your budget, recruit teachers. Will you turn it into a black magic academy, with the best professors of necromancy and demonology? Or a place in harmony with nature to train druids and shamans? Or why not train adventurous mages, offering them options to learn how to fight and be stealthy? But this will require surviving the ruthless attacks of the orc tribes and the controls of the education authorities.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.