دانلود بازی Quilts and Cats of Calico برای PC
دانلود بازی Quilts and Cats of Calico برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quilts and Cats of Calico برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1403 بدون دیدگاه
1,250 بازدید

دانلود بازی Quilts and Cats of Calico برای کامپیوتر

به دنیای دلچسب Quilts and Cats of Calico خوش آمدید؛ جایی که خود را در ترکیبی لذت بخش از لحاف سازی و همراهی با گربه‌های بامزه غوطه ور خواهید یافت. این بازی پازل برنده جایزه که توسط Monster Couch ساخته شده، یک تجربه پیچیده و در عین حال در دسترس را برای 1 تا 4 بازیکن ارائه می‌دهد و از شما دعوت می‌کند تا دنج‌ترین لحاف‌ها را بدوزید و با گربه‌های زیبا در شهر جذاب Calico دوست می‌شوید. چه ترجیح می‌دهید به صورت انفرادی لحاف بدوزید، با دوستان خود رقابت کنید یا در مسابقات رتبه‌بندی شده با افراد غریبه به چالش بروید، Quilts and Cats of Calico سبک مورد علاقه شما را برآورده می‌کند.

Quilts and Cats of Calico در هسته خود یک بازی پازلی است که در آن بازیکنان نقش لحاف سازان استاد را بر عهده می‌گیرند و وظیفه دارند جذاب‌ترین لحاف‌های ممکن را ایجاد کنند. با استفاده از پارچه‌های طرح‌دار، بازیکنان باید به طور استراتژیک رنگ‌ها و طرح‌ها را ترکیب کرده تا امتیاز کسب کنند و گربه‌های کوچک را به آثار خود جذب کنند. این بازی حالت‌های مختلفی از گیم پلی از جمله چند نفره برای بازی‌های رقابتی، حالت انفرادی در برابر حریفان هوش مصنوعی و یک کمپین حالت داستانی جذاب را ارائه می‌کند. با پشتیبانی چندنفره کراس پلتفرم، می‌توانید بدون در نظر گرفتن پلتفرم مخصوص، از بازی با دوستان لذت ببرید.

در روایت مسحورکننده شهر کالیکو، جایی که گربه‌ها تأثیر زیادی بر زندگی مردم دارند، بگردید. نقش یک لحاف ساز را که مصمم به موفقیت در شهری از گربه‌ها است، فرض کنید. از سلسله مراتب شهر بالا بروید، هنر خود را کامل کنید و در حالی که سفری دلچسب را آغاز می‌کنید، با انسان‌ها و گربه‌ها دوست شوید. گربه‌ها در طول بازی شرکت‌کنندگان فعالی هستند و لایه‌ای از جذابیت را به تجربه اضافه می‌کنند. تماشا کنید که آنها با تنبلی تخته را تماشا می‌کنند، با بازیگوشی به اطراف می‌چرخند، یا برای چرت زدن خم می‌شوند. بازیکنان می توانند با این همراهان پشمالو تعامل داشته باشند یا آنها را نوازش کنند. این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های River Tails Stronger Together و Kittengumi The Sakabatos Thief را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Quilts and Cats of Calico برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft® Windows® 7 / 8 / 10 64 Bit
Processor: i5-2430M
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT540
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Quilts and Cats of Calico is a cozy board game in which the player’s main task is to make a quilt from patterned fabric scraps. By smartly combining the colors and patterns of the scraps, the player can not only score points for the completed design but also sew on buttons and attract adorable cats, who have their own preferences for bedding patterns. In Quilts and Cats of Calico, based on the board game Calico, you will be immersed in a warm, cozy world full of cuddly cats. Here the quilt bends under the weight of their paws and loud purring can be heard. It’s a world full of patterns and designs awaiting the master quilt maker.
We also have a few surprises for the Calico fans like variations of the rules and mechanics in the campaign play. In addition to the well-known gameplay scenarios, new ones await to be discovered.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.