Forza-Horizon
یحیی رحیمی

مکزیک لوکیشن اصلی بازی Forza Horizon 5 خواهد بود

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
1,900 بازدید

افراد نزدیک به مایکروسافت اخیراً لوکیشن اصلی بازی Forza Horizon 5 را لو داده‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نسخه پنجم سری بازی Forza Horizon ما را به دشت‌های زیبای کشور مکزیک خواهد برد.

چند هفته پیش شایعاتی در مورد لوکیشن اصلی بازی Forza Horizon 5 منتشرشده بود و پس‌ازآن Jez Corden از وب‌سایت Windows Central از راه رسید و در توییت تازه‌ای نوشته بود که می‌خواهد به مکزیک سفر کند و در آخر ایموجی یک اتومبیل را هم قرار داده بود. این توییت بعدها توسط جف گراب از وب‌سایت VntureBeat ریتوییت شد و او هم نوشت که در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و سپس به اسپانیایی، جمله‌ای ساده در مورد ماشین‌سواری نوشته بود. این شروع گمانه‌زنی‌هایی بود که در آخر مکان اصلی بازی را تائید کرد.

تائید مکان اصلی بازی Forza Horizon 5 توسط جف گراب

گمانه‌زنی‌های انجام‌شده نمی‌توانست مهر تأییدی بر ادعای این افراد باشد و ما نیازمند اشارات و سرنخ‌های بیشتری بودیم. همه‌چیز در سایه‌ای از ابهام بود تا اینکه جف گراب، در پادکست Iron Lords قضیه را روشن کرد و فهمیدیم که این توییت ها مرتبط با نسخه جدید بازی فورزا بوده است. او در این مورد می‌گوید:

Jeff Grubbبیاید با Froza و پرچم مکزیک شروع کنیم، من از کجا بدانم چه معنی دارد؟(می‌خندد) می‌دانید که شایعه اصلی این بود که به ژاپن خواهیم رفت و خب یک سری اسکرین شات هایی قلابی هم دریافت کردم که اشاره به ژاپن داشتند اما باور داشتم که چنین چیزی نمی‌تواند درست باشد. بعدازآن بود که زیاد پیگیر نشدم و گفتم که هر زمان لازم باشد، استودیو آن را اعلام می‌کند. پس‌ازآن بود که Jez آن توییت را نوشت و گفت که من با اتومبیلم به مکزیک می‌روم و چند منبع هم به من خبرهایی دادند و خب باید بگویم که بله، Forza Horizon 5 در مکزیک خواهد بود.

Forza-Horizon-4

از بازی Forza Horizon 5 چه می‌دانیم؟

می‌دانید که بازی Forza Horizn 4 در انگلستان جریان داشت و یکی از بهترین نسخه‌های این سری بود که توانست استودیو Playground Games را به موفقیت بزرگی برساند. مایکروسافت در تابستان سال گذشته از بازی Forza Motorsport 8 پرده برداشت و فهمیدیم که استودیو Turn10 در حال ساخت آن است. پس‌ازآن بود که شایعاتی از ساخت یک فورزا دیگر این بار توسط استودیو Playground Games منتشر شد و چندین منبع نزدیک به مایکروسافت هم آن را تائید کردند.

ازآنجایی‌که مایکروسافت فعلاً هیچ صحبتی در مورد نسخه پنجم نکرده است، سخت است در مورد تاریخ انتشار بازی با جدیت صحبت کنیم. شایعاتی وجود دارد که خبر از عرضه بازی در سال 2022 برای کنسول‌های Xbox Series X / S و رایانه‌های شخصی می‌دهند اما باید منتظر معرفی رسمی باشیم.

احتمالاً Forza Horizon 5 از ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing استفاده خواهد کرد. مدیرعامل استودیو Turn 10 گفته بود که Forza Motorsport 8 از تمامی قدرت کنسول Xbox Series X استفاده می‌کند و فناوری‌های جدید، امکان ایجاد تجربه‌ای باورنکردنی را در اختیار آن‌ها قرار داده است؛ پس منتظر یک بازی حتی بهتر از نسخه قبل باشید!

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.