بازی Control
یحیی رحیمی

بازی Control را رایگان از اپیک گیمز دریافت کنید

یحیی رحیمی 21 خرداد 1400 بدون دیدگاه
778 بازدید

بازی Control تازه‌ترین اثر رایگان فروشگاه اپیک گیمز است که یک هفته فرصت دارید تا آن را برای همیشه به اکانت خود اضافه کنید. فروشگاه اپیک گیمز مدت‌هاست سیاست انتشار بازی‌های رایگان را دنبال می‌کند اما اخیراً به کیفیت این باز‌ی‌ها افزوده و عناوین پرطرفداری را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده است. همین هفته‌ی پیش بود که بازی امانگ آس به‌صورت رایگان در دسترس کاربران این فروشگاه تازه‌کار قرار گرفت.

بازی Control از ساخته‌های بی‌نظیر استودیو رمدی است. این شرکت عناوین داستانی فوق‌العاده‌ای همچون Alan Wake‌ را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و دو سال پیش تصمیم گرفت تا با عنوان تازه‌ای، طرفداران خود را سورپرایز کند. این اثر همان بازی کنترل بود که توانست مبارزات جذابی را به بازیکن ارائه دهد و جوایز مختلفی هم از جشنواره‌های گوناگون دریافت کند. اپیک گیمز این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه، داستان اصلی را تجربه کنید.

کنترل شمارا در نقش جسی فیدن قرار می‌دهد که باید «کهنه‌ترین خانه» که مرکز نیروهای پلیس فدرال است را جستجو کند. سراسر این برج بزرگ پر از رازهای مخوف است و به‌زودی خواهید فهمید که دروازه‌ی ورود فرازمینی از طریق این برج گشوده شده و موجودات فضایی مانند مور و ملخ به جهان زیبای ما حمله‌ور شده‌اند. سبک مبارزات بازی بسیار خاص است و عصار‌ه‌ی سالها تجربه و امتحان خطا در آن دیده می‌شود. کافی است خط داستانی بازی را دنبال کنید تا حقایق دیوانه‌کننده‌ای برای شما برملا شوند.

تخفیف‌های جذاب فروشگاه اپیک گیمز

بازی Control ازجمله عناوینی است که طرفداران خاص خودش را دارد. شرکت رمدی بسته‌های الحاقی جذابی هم در دسترس علاقه‌‌مندان قرار داده و اگر از بازی خوشتان آمد، می‌توانید آن‌ها را هم با تخفیف مناسبی دریافت کنید. در واقعی تمامی DLCهای بازی با تخفیف 50 درصدی به فروش می‌روند و بعید است فرصت بهتری در اختیار شما قرار گیرد. این پیشنهاد تا روز 17 ژوئن فعال خواهد بود و پس‌ازآن باید برای دریافت بازی، 30 دلار بپردازید.

بازی Control Ultimate Edition که تمامی محتوای منتشرشده برای بازی را در خود جا داده، به‌صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس قرارگرفته است. درصورتی‌که از اعضای این سرویس هستید، بهتر است سری به فروشگاه پلی‌استیشن بزنید و بازی را دریافت کنید. فروشگاه اپیک گیمز به مناسب رویداد E3‌ و نزدیک شدن به تابستان، تخفیف‌های خوبی روی بازی‌های Cyberpunk 2077، Death Stranding‌ و Assassin’s Creed Valhalaa اعمال کرده است. درصورتی‌که به دنبال خرید این بازی‌ها بودید، حالا فرصت مناسبی است.

شرکت اپیک گیمز از بازی‌های رایگان هفته‌ی آینده هم رونمایی کرده و نیم‌نگاهی به Overcooked 2 هم داشته باشید. می‌توانید از لینک زیر به فروشگاه منتقل شوید و بازی کنترل را برای همیشه به اکانت خود اضافه کنید. پارسی گیم هم بک اپ بازی را با ترافیک نیم‌بها در دسترس شما قرار داده و بنابراین سری به بخش دانلود بازی هم بزنید.

دانلود بازی Control‌ به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز

منبع: Engadget

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.