Alan Wake Control
یحیی رحیمی

استودیو Remedy خبر از کار روی بازی جدیدی با تلفیق دنیای Control و Alan Wake داد

یحیی رحیمی 18 مرداد 1399 بدون دیدگاه
706 بازدید

استودیو Remedy Entertainment دیروز بسته الحاقی جدید بازی Control را با حضور شخصیت آلن ویک معرفی کرد. آلن ویک که یکی از پرطرفدارترین شخصیت های اصلی بازی های ویدیویی حساب می شود، قرار است به عنوان شخصیت فرعی در جدیدترین به روزرسانی بازی کنترل حاضر باشد. خبرها تنها به محتوای تازه ختم نمی شود و استودیو کار روی پروژه بعدی را شروع کرده است.

Remedy امروز مطلب تازه ای روی وب سایت خود منتشر کرده است و در مورد بسته الحاقی جدید Control و آینده ی استودیو صحبت کرده است. رمدی از ایجاد پایه ای محکم برای توسعه بازی های جدید در آینده ای نزدیک خبر داده است و همه اینها به لطف چند فرانچایزی است که اخیرا با تم مشابه منتشر کرده است. هر بازی یک تجربه مستقل حساب می شود اما پنجره ای برای اتصال میان آن‌ها ایجاد شده است و به نوعی یک دنیای بزرگ ایجاد شده است که اجازه حضور شخصیت های یک بازی در بازی دیگر را می دهد.

اضافه شدن آلن ویک به Control اولین پله از رویای بزرگ استودیو است که قرار است پایه گذر اتفاقات بزرگی در آینده باشد. رمدی در ادامه مطلب از کار روی پروژه جدیدی خبر داده است که در دنیای پیوند خورده بازی کنترل و آلن ویک ساخته خواهد شد و بار دیگر به فضای عجیب و سورئال این بازی ها برخواهیم گشت.

فکر به اینکه رمدی روی یک بازی جدید کار می کند، هیجان انگیز و غافل گیر کننده است اما بخش ناخوشایند خبر، صبر چند ساله برای دریافت آن است. این استودیو مدت زیادی روی توسعه بازی هایش صرف می کند. علاوه بر آن، بخش داستانی بازی CrossfireX هم تحت توسعه قرار دارد و بعید است به این زودی خبری از بازی بعدی دریافت کنیم. فعلا منتظر انتشار DLC تازه کنترل در تاریخ 27 اوت میلادی باشید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.