crossfirex
یحیی رحیمی

بخش داستانی بازی CrossFire X معرفی شد

یحیی رحیمی 3 مرداد 1399 بدون دیدگاه
639 بازدید

CrossFire یک شوتر موفق و محبوب در کشورهای آسیایی و به خصوص چین است. مدت هاست که نسخه های مخلتف این بازی در سراسر جهان بازی می شود اما Remedy Entertainment در حال کار روی نسخه جدیدی از بازی به نام CrossFire X است که  سال پیش در E3 2019 معرفی شد و دیروز بخش داستانی بازی در رویداد رونمایی از بازی های انحصاری اکس باکس حضور پیدا کرد.

ابتدا باید گفت که بخش داستانی بازی CrossFire X مخصوص کنسول های Xbox One و Xbox Series X است و هیچ پلتفرم دیگری این بازی را دریافت نخواهد کرد. این بازی به نبردهای مدرن می پردازد و پلات اصلی آن هم در مورد خطر جدی است که دنیا را تهدید کرده است. ماموریت اصلی نجات دنیا از یک سری آدم های پلید است که برای قدرت دست به هرکاری می زنند و انسان اهمیتی برای آن‌ها ندارد.

سبک گان پلی بازی مشابه Call of Duty است و از سلاح های مخصوصی به منظور از بین بردن دشمنان استفاده خواهید کرد. یک سری ویژگی های آینده نگرانه همچون قابلیت غیب کردن شخصیت هم وجود دارد که هنگام مبارزه بسیار کاربردی خواهد بود. با وجود اینکه تا به حال دو تریلر از بازی CrossFire X دریافت کرده ایم، هنوز چیزی از عمق گیم پلی نمی دانیم و به نظر مکانیسم های جالبی در آن به کار رفته باشد.

همان طور که می دانید، بخش مولتی پلیر بازی CrossFire X در حالت بتا قرار دارد و می توانید روی Xbox One آن را تجربه کنید. در صورتی که اشتراک اکس باکس لایو را دارید، حتما از دمو بازی استفاده کنید تا با بخش های مختلف آن آشنا شوید و هنگام عرضه بازی دست بالایی نسبت به تازه وارد ها داشته باشید. این بازی در تعطیلات آخر سال میلادی در اختیار کنسول های اکس باکس قرار می گیرد. کاربران گیم پس می توانند به صورت مجانی آن را تجربه کنند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.