Dead Island 2
یحیی رحیمی

THQ Nordic: بازی Dead Island 2 هنوز هم تحت توسعه قرار دارد!

یحیی رحیمی 3 خرداد 1398 بدون دیدگاه
753 بازدید

بازی Dead Island 2 را به یاد دارید؟ قرار بود این بازی را کمپانی Deep Silver در ادامه بازی Dead Island و همچنین Dead Island: Riptide منتشر کند. این بازی اولین بار در سال 2014 معرفی شد و بعد از آن بود که دیگر هیچ خبری از این بازی دریافت نکردیم و تنها یک تریلر جذاب را داشتیم. نسل فعلی کنسول ها در حال پایان یافتن است و بعید به نظر می رسد که شاهد خبر جدیدی از بازی باشیم اما انگار بازی هنوز زنده است و قرار است منتشر نیز شود!

THQ Nordic اخیرا در گزارش مالی خود از موضوعات متنوعی پرده برداشته است. برای نمونه 80 بازی زیر نظر این کمپانی در دست توسعه است. مالک کمپانی Deep Silver در جلسه مالی این کمپانی در مورد بازی های آینده خود صحبت کرده است و فرایند تولید Dead Island 2 نیز توسط مدیرعامل شرکت بحث شده است. این بازی هنوز زنده است و توسعه دهندگان در حال کار روی آن هستند و قرار است به زودی اطلاعات بیشتری را دریافت کنیم.

THQ Nordic تاکید کرده است که این بازی هنوز هم برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. قطعا اگر برنامه ای برای عرضه Dead Island 2 وجود داشته باشد، قبل از شروع نسل نهم کنسول ها عرضه خواهد شد. بسیاری باور دارند که نسل نهم در پاییز 2020 شروع خواهد شد و باید دید که روند توسعه بازی چقدر پیش رفته است و آیا در آخر شاهد عرضه به بازار خواهیم بود یا خیر؟

شخصا امیدواریم که کمپانی THQ Nordic این بازی را در نهایت عرضه کند و البته بعد از این همه سال تاخیر نیز احتمال موفقیت و فروش بالای آن کمی بعید به نظر می رسد اما خب قطعا طرفداران خود را پیدا خواهد کرد. اگر خوش شانس باشیم، در مورد Dead Island 2 در E3 2019 بیشتر خواهیم فهمید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.