دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای PC
دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1400 172 دیدگاه
125,381 بازدید

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای کامپیوتر

سبک اکشن و شوتر اول‌شخص تاریخچه جذاب و طولانی‌ای دارد و یکی از سبک‌های اصلی در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هیچ سبکی به‌خوبی شوتر اول‌شخص نمی‌تواند گیم پلی مهیج و جذاب پدید آورد. عنوان Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 از استودیو CI Games این سبک را با نوآوری جدیدی ارائه داده که در آن به‌جای مبارزات اکشن و سریع، دقت، تمرکز و نقشه ریختن مهم است چراکه شما را در نقش یک تک‌تیرانداز ماهر و حرفه‌ای قرار می‌دهد.

شما در نقش شخصی به نام Raven بازی می‌کنید که یک تک‌تیرانداز کارکشته و حرفه‌ای است. به او یک سری مأموریت‌های خطیر در خاورمیانه داده‌شده که باید به مواضع دشمن نفوذ کند و هدف‌هایش را از فاصله بسیار دور (گاهی بیش از 1000 متر) از بین ببرد. با انجام این مأموریت، بسیاری از گروه‌های تروریستی منطقه نابود شده و امنیتی نسبی به آن برمی‌گردد.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

گیم پلی بازی سبکی متفاوت از شوتر اول‌شخص را برای شما آماده کرده است. اینجا نباید مانند Call of Duty به وسط میدان نبرد بدوید و هر چیزی که حرکت می‌کند را با شلیک‌های متعدد خود نابود کنید. در Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 دقت و تمرکز و صبر حرف اول را میزند. شما باید بدون شناسایی شدن از نقطه‌ای بسیار دور به ترتیب هدف‌های خودتان را نابود کنید. در تمام مأموریت‌ها شما تنها هستید و درصورتی‌که شناسایی شوید، هیچ شانسی در برابر ارتش بی‌شمار دشمن نخواهید داشت.

سلاح‌های بازی و مکانیسم شلیک کردن با آن‌ها بسیار به واقعیت نزدیک بوده و با دقت بالایی توسط سازندگان طراحی‌شده‌اند. بازی طیف گسترده‌ای از سلاح‌های تک‌تیرانداز را در اختیار شما قرار می‌دهد که ویژگی هرکدام متفاوت است و مزایا و معایب خودشان را دارند. همچنین تجهیزات نظامی پیشرفته دیگری مانند دوربین‌های دید در شب، سلاح‌های سرد برای مواقعی که باید به دشمنان نزدیک شوید و … هم برای انجام مأموریت‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 توسط استودیو CI Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

بازی 5 نقشه مختلف در منطقه خاورمیانه دارد که در آن‌ها 21 مأموریت متفاوت بر عهده شما قرار می‌گیرد. هر مأموریت را می‌توانید طبق سلیقه خود به پایان برسانید و دست شما در پیشروی در بازی کاملاً باز است. این آزادی عمل را قبلاً در سری بازی‌های Hitman مشاهده کرده‌اید. این موضوع ارزش دوباره انجام دادن هر مأموریت را در این بازی به‌شدت بالا می‌برد.

Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 با گرافیکی زیبا، مراحل متنوع و گیم پلی‌ای متفاوت، تجربه‌ای مناسب برای هر فرد خواهد بود تا تمرکز و صبر خود را به چالش بکشاند و سبکی متفاوت از یک بازی شوتر را در قدم‌های یک تک‌تیرانداز به خورد خود بدهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands و Sniper Ghost Warrior 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Operating system: Windows 8.1 / 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 970 / Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Operating system: Windows 8.1 / 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 970 / Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 marks the most challenging entry to the acclaimed series yet, introducing extreme long-range sniping with targets over 1000m away. Featuring a dramatic single-player campaign set in modern day Middle East, experience high-pressure tactical combat, deep inside enemy territory.
Take on the role of Raven, Contract Sniper Assassin, as he embarks on a new series of contracts in a lawless region of the Middle East, located along the Lebanese and Syrian borders. Tasked with a seemingly impossible task, your mission is to topple an insidious criminal syndicate and bring them to justice.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 43 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟ ✅

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 کرک شده است ؟

بله بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 توسط گروه FLT کرک شده و بدون مشکل روی کامپیوتر های مختلف قابل اجراست.

۲
حجم بازی اسنایپر گوست واریور کانترکت 2 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای کامپیوتر 20 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند. البته نسخه های فشرده DODI و فیت گرل بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 هم در سایت پارسی گیم قرار گرفته است.

۳
آیا سیستم من بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5 7600 یا AMD Ryzen 5 1600 و کارت گرافیک Nvidia Geforce 970 یا Radeon RX 580 دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را بررسی کنید.

۴
داستان بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در چه جهانی روایت می شود ؟

سبک اکشن و شوتر اول‌شخص تاریخچه جذاب و طولانی‌ای دارد و یکی از سبک‌های اصلی در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هیچ سبکی به‌خوبی شوتر اول‌شخص نمی‌تواند گیم پلی مهیج و جذاب پدید آورد. عنوان Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 از استودیو CI Games این سبک را با نوآوری جدیدی ارائه داده که در آن به‌جای مبارزات اکشن و سریع، دقت، تمرکز و نقشه ریختن مهم است چراکه شما را در نقش یک تک‌تیرانداز ماهر و حرفه‌ای قرار می‌دهد. شما در نقش شخصی به نام Raven بازی می‌کنید که یک تک‌تیرانداز کارکشته و حرفه‌ای است. به او یک سری مأموریت‌های خطیر در خاورمیانه داده‌شده که باید به مواضع دشمن نفوذ کند و هدف‌هایش را از فاصله بسیار دور (گاهی بیش از ۱۰۰۰ متر) از بین ببرد. با انجام این مأموریت، بسیاری از گروه‌های تروریستی منطقه نابود شده و امنیتی نسبی به آن برمی‌گردد.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 172 دیدگاه
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 172 دیدگاه