death-stranding
یحیی رحیمی

تروی بیکر: Death Stranding شیوه بیان را تغییر خواهد داد؛ کوجیما مهم ترین چهره بازی است

یحیی رحیمی 10 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,180 بازدید

دیروز Troy Baker در نمایشگاه Comic-Con شهر منچستر در مورد بازی The Last of Us گفته بود و حالا امروز متن سخنان او در مورد Death Stranding نیز منتشر شده است. به باور او این بازی نحوه بیان و ارتباط گرفتن نویسنده با مخاطب را به جلو هل خواهد داد و بازی های کوجیما به هیچ وجه به دنبال اهداف معمولی و عادی نیستند.

Baker در این مورد گفته است:

troy-bakerبازی قطعا یک پیام خواهد داشت. اگر شما کوجیما را بشناسید، می دانید که او بازی نمی سازد، او یک خالق دنیاهای فوق العاده است. او در تلاش است که شیوه بیان افکار را تغییر دهد و فقط به دنبال این نیست که چند کپی بیشتر از بازی بفروشد. این بازی است که اسم های داخل آن باعث فروشش خواهند شد. این تنها Norman Reedus و Mads Mikkelsen و البته به هیچ وجه من نیستم. این اسم که باعث فروش بازی خواهد شد تنها و قطعا کوجیما خواهد بود.

اخیرا تریلر جدید Death Stranding منتشر شده است و شاهد معرفی شخصیت جدیدی به نام Heartman هستیم. همچنین کاور بازی نیز منتشر شده است و به طور کلی اطلاعات جالبی دریافت کرده ایم. جالب است که کوجیما قبل از Mikkelsen به دنبال کیانو ریوز بوده است اما بعدها پشیمان شده است و البته کاریزمای میکلسن نیز بیشتر به این نقش می خورد. به خصوص اینکه سیگاری قهاری است و همین نقش را پررنگ تر کرده است.

از میان تمام بازی هایی که امسال عرضه خواهند شد، Death Stranding از همه آن‌ها جذاب تر و البته اسرارآمیز تر است. بازیگران فوق العاده ای در بازی حضور دارند و بماند که کوجیما همیشه سورپرایزهای عجیبی برای همه دارد. به هر حال این بازی روز 8 نوامبر برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. می توانید از آلان بازی را پیش خرید کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.