دانلود بازی The Magnificent Trufflepigs برای PC
دانلود بازی The Magnificent Trufflepigs برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Magnificent Trufflepigs برای PC

پارسی گیم 14 خرداد 1400 1 دیدگاه
7,019 بازدید

دانلود بازی The Magnificent Trufflepigs برای کامپیوتر

حوزه‌ای نیست که امروزه بازی‌های ویدیویی به آن وارد نشده باشند. تقریباً هر مدل فعالیتی را الآن می‌توانید در دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی تجربه کنید. بازی The Magnificent Trufflepigs از استودیو Thunkd فعالیت جدیدی را در قالب یک بازی ویدیویی برای شما آماده کرده است. شما در این بازی باید با ابزارهای مختلف فلزیابی، به دنبال فلزات ارزشمند بگردید.

شما در نقش مردی به اسم Adam بازی می‌کنید که به روستای زیبای محل تولدش با نام Stanning بازگشته است. او قصد دارد به زنی به اسم Beth در پیدا کردن اشیا و فلزات قیمتی کمک کند. این فعالیت‌های دونفره آن‌ها را به هم نزدیک‌تر کرده و Adam را بیشتر با گذشته و خاطرات Beth آشنا می‌کند. همچنین انتخاب‌های او در رابطه‌اش با Beth توسط شما انجام‌شده و تأثیر مستقیمی در روند داستان دارد.

اما گیم پلی بازی با دوربین اول‌شخص، به گشت‌وگذار و استفاده از ابزارهای مختلف برای یافتن فلزات و گنجینه‌های دفن شده خلاصه می‌شود.محیط بازی نواحی روستایی و سرسبزی بوده که بسیار زیبا طراحی‌شده‌اند تا این تجربه گشت‌وگذار و اکتشاف برای شما لذت‌بخش و چشم‌نواز باشد. ساده بودن گیم پلی در کنار اتمسفر آرامش‌بخش محیط بازی، عنصر کلیدی آن است که باعث می‌شود ساعت‌ها در آن سرگرم شوید.

در طول اکتشافات می‌توانید توسط بی‌سیم با Beth صحبت کنید ، از یافته‌های خود برای او عکس بفرستید تا واکنشش را مشاهده کنید. همچنین روند دیالوگ‌های بین شما ممکن است مسیرهای متفاوتی را طی کند و در رابطه میانتان تأثیر مستقیم بگذارد. به‌جز ابزار فلزیاب خود ، به دو مدل بیل بزرگ و کوچک هم برای کندن زمین دسترسی خواهید داشت. هدف این بازی ساده است، چیزهای ارزشمند پیدا کن تا رابطه‌ای ارزشمندتر در پس آن شکل بگیرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Magnificent Trufflepigs با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-3570 / AMD Ryzen™ 3 2300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 970 6GB / AMD Radeon™ RX 570 (or equivalent with 6 GB+ VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Yes
Additional Notes: Headphones recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-8500 / AMD Ryzen™ 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 1660 Ti 6GB / AMD Radeon™ RX 5600XT (or equivalent with 8 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Yes
Additional Notes: Headphones recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Magnificent Trufflepigs is a first-person, romantic, metal-detecting game. You play as Adam, a sharp-witted but compassionate man returning to his childhood village of Stanning. There he’ll help a woman named Beth on her mission to unearth a local treasure. As cracks begin to appear in Beth’s fairy tale plan for everything, you’ll delve into her history and discover all may not be as it seems. And you’ll have to choose how Adam responds to Beth as she faces her demons.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه