دانلود بازی Nine Noir Lives برای PC
دانلود بازی Nine Noir Lives برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nine Noir Lives برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,382 بازدید

دانلود بازی Nine Noir Lives برای کامپیوتر

با اینکه بازی‌های ماجراجویی و اشاره و کلیک این روزها در بهترین وضع خود نیستند و از دوران طلایی‌شان سال‌ها گذشته، ولی همواره می‌توان استودیوهای مستقلی را در سراسر دنیا پیدا کرد که به توسعه بازی‌های این سبک، با بودجه‌های پایین‌تر می‌پردازند. اخیراً استودیوی کوچکی به نام Silvernode Games یکی از این مدل بازی‌ها به نام Nine Noir Lives را منتشر کرده است. یک بازی پازل بامزه که شخصیت‌های اصلی‌اش را گربه‌ها تشکیل داده‌اند و درگیر ماجراهای مرموزی خواهد شد.

بازی Nine Noir Lives از آن دسته بازی‌های ماجراجویی است که به هیچ وجه خود را جدی نمی‌گیرد و شما هم نباید این کار را انجام دهید. شخصیت‌های اصلی بازی را گربه‌ها تشکیل داده‌اند و بازی از روی فیلم‌های کلاسیک نوآر آمریکایی الهام گرفته است. شما در نقش یک گربه کارآگاه در شهری پر از گربه‌ها بازی می‌کنید که اخیراً قتلی مرموز در آن رخ داده است. شما و همکارتان باید با بازجویی از مظنونین و حل پازل‌های درگیر کننده، سر از کار جنایتکاران و خلاف‌کاران در بیاورید.

از نظر گیم پلی، Nine Noir Lives در هر لحظه‌اش به بازی‌های کلاسیک سبک ماجراجویی ادای احترام می‌کند. از دیالوگ‌های کمدی گرفته تا پازل‌هایی که می‌توانند شما را برای ساعت‌ها درگیر خود کنند. در زمینه گرافیکی نیز با یک بازی به شدت زیبا و کارتونی طرف هستیم که چشمانتان را خیره خواهد کرد. پس اگر از بازی‌های خشن و دیوانه‌وار خسته شده‌اید و به دنبال یک تجربه بامزه و بسیار خنده دار با شخصیت‌های گربه می‌گردید، بازی Nine Noir Lives برای شما است.

بازی Nine Noir Lives عنوانی در سبک کلیک و اشاره و ماجراجویی است. شما باید به گربه کارآگاه بازی کمک کنید تا به حل پرونده قتلی که به دستش رسیده رسیدگی کند. در این مسیر با گربه‌های بامزه با کلی دیالوگ خنده دار مواجه می‌شوید که تا مدت‌ها از ذهنتان خارج نخواهند شد. پس تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Brok the InvestiGator و Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nine Noir Lives برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 3400 Series, Geforce 9400 Series with at least 512 MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 5000 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7, 8, 10
Processor: 2.6 GHz Dual Core CPU
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 4500 Series, Geforce 9400 GT or higher
DirectX: Version 9.0c
Storage: 5000 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Wait – did you say the Knitty Kitty Club? Where all the criminals hang out?”
“Not all of them, Tabby. I’m sure some hang out in…uh, dark alleyways, and large empty warehouses down at the docks, and such.”
Welcome to Meow Meow Furrington, capital city of cats, home of the world’s biggest ball of yarn…and hotbed of crime. You are Cuddles Nutterbutter, feline private investigator and owner of two perfectly normal-sized paws, the doctor said so.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.