دانلود بازی Spelldrifter برای PC
دانلود بازی Spelldrifter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spelldrifter برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1400 بدون دیدگاه
3,066 بازدید

دانلود بازی Spelldrifter برای کامپیوتر

امروزه شاهد سبک‌های تلفیقی زیادی در بازی‌های ویدیویی هستیم. سازندگان با استفاده از این ترفند سعی می‌کنند که نوآوری را وارد بازی‌های ساخته‌شده خود کرده و طرفداران بیشتری را به سمت بازی جذب کنند. بازی Spelldrifter از استودیو Free Range Game عنوانی است که سبک کارت بازی را با عناصر نقش‌آفرینی تلفیق کرده و گیم پلی مهیجی را در برای بازیکنان فراهم کرده است.

گیم پلی بازی علاوه بر سبک نوبتی خود، نوآوری خاصی را هم در دل خود جای‌داده است و مکانیکی دارد که از آن با نام Tick System یاد می‌شود. زمانی که در میدان نبرد هر کاراکتر، حرکت خودش را انجام می‌دهد، در همان راند یک جدول زمانی در بالای صفحه برای شما نشان داده خواهد شد که در آن پیشروی می‌کنید. میزان پیشروی شما در این جدول زمانی به امتیاز حرکتی که انجام می‌دهید بستگی دارد. مدیریت این جدول، رمز موفقیت در مبارزات این بازی است و توسط آن می‌توانید نوبت‌های خودتان را طوری قرار دهید که بیشترین بهره را از آن به دست آورید.

به‌جز این بخش، سبک کلاسیک کارت بازی و مبارزات نوبتی نقش‌آفرینی نیز در این بازی پیاده‌سازی شده است. طیف گسترده‌ای از کارت‌های مختلف در بازی وجود دارد که با هر پیروزی، تعدادی از آن‌ها برای شما باز می‌شود. این کارت‌ها قابلیت‌های مختلف تهاجمی یا تدافعی را در میدان نبرد در اختیار شما قرار خواهند داد و از طرفی ، شخصیت‌های جدیدی را نیز برای بازی باز خواهند کرد.

تعداد زیاد مراحل، تنوع کارت‌ها و شخصیت‌های بازی و گیم پلی تلفیقی که با سیستم Tick نوآوری خاصی هم دارد همگی در کنار هم تجربه یک بازی جذاب و متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس قهرمان‌ها و کارت‌های خود را آماده کنید و برای ماجراهای مهیج و پرمخاطره این بازی وارد عمل شوید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Rise of the Slime را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spelldrifter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: 2GHz+ (SSE2 instruction set support)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB Video RAM
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Introducing Spelldrifter, a hybrid tactical role playing game and deck building game that features the best parts of both!
Spelldrifter combines the puzzle-like positional tactics of a turn-based RPG battle with the deep customizability and replayability of a collectible card game. The result: a hybrid, wherein players must juggle the resources at their disposal using both time and space.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.39 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.