Dying Light 2
مهدی ملکی

تاریخ انتشار احتمالی Dying Light 2 مشخص شد؛ انتشار در 2021

مهدی ملکی 6 خرداد 1400 بدون دیدگاه
239 بازدید

پیش در سال 2018 کاربران بازی‌های ویدیویی شاهد معرفی رسمی Dying Light 2 بودند اما از آن زمان تاکنون نه تنها اطلاعات زیادی از این بازی دریافت نکرده‌ایم، بلکه اکثراً شاهد تعویق در انتشار و همچنین گزارش‌هایی مبتنی بر مشکلات سازمان یافته در توسعه بازی بوده‌ایم. طی این گزارش‌ها به تغییر در تیم توسعه‌دهنده و همچنین تعویض نویسنده اصلی اشاره شده بود که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

پس از این موارد، اوایل سال جاری میلادی، استودیو Techland یک اعلامیه جدید درباره شرایط توسعه این بازی منتشر کرد که به عرضه احتمالی آن در سال 2021 اشاره شده بود. طی همین بیانیه، ما شاهد برگزاری رویدادهای جدیتر هم بودیم ولی گویا امروز تاریخ انتشار این اثر افشا شده است.

Dying Light 2

طبق اعلام Wccftech، تبلیغات بازی روی وب‌سایت‌های حوزه بازی‌های ویدیویی بسیار گسترده‌ای از جمله توییچ در حال انتشار است. در این تبلیغات به انتشار بازی Dying Light 2 در ادامه سال جاری میلادی اشاره شده است؛ در حقیقت، دقیق‌تر این بازی طبق ادعای تبلیغات موجود در تاریخ 16 آذر 1400 (7 دسامبر 2021) عرضه خواهد شد.

بازی Dying Light 2 در زمان عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم یعنی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در حالی که پیش‌تر استودیو سازنده خبر از بهینه‌سازی حداکثری روی سخت‌افزار نسل هشتم داده بود،‌ اخیراً تایید شده که نسخه نسل نهمی این بازی شامل ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5، میزبان ارتقای گرافیکی معمول خواهند بود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.