دانلود بازی Imagine Earth برای PC
دانلود بازی Imagine Earth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Imagine Earth برای PC

پارسی گیم 6 خرداد 1400 بدون دیدگاه
3,287 بازدید

دانلود بازی Imagine Earth برای کامپیوتر

ساخت‌وساز و شبیه‌سازی آن در بازی‌های ویدیویی به یک امر روتین و عادی تبدیل‌شده و بسیاری از سازندگان، بازی‌های خود را با محوریت همین موضوع تولید می‌کنند. حال این موضوع می‌تواند به ساخت‌وساز یک باغ‌وحش یا شهربازی محدود شود، یا یک شهر بزرگ و یا حتی گاهی یک سیاره جدید! بازی Imagine Earth از استودیو Seroius Bros در همین سبک، شبیه‌سازی ساخت یک تمدن کامل را در ابعاد یک سیاره برای شما آماده کرده است.

هدف شما در این بازی این است که سیاره‌های جدید موجود در کهکشان که قابل سکونت هستند را پیدا کنید و تمدن جدید خود را در آن‌ها بناکرده و به‌مرور جمعیتشان را بیشتر کنید تا توسعه‌ یابند و به شکوفایی برسند. ابعاد ساخت‌وسازهای شما اینجا در اندازه یک سیاره کامل است و به‌تبع آن، چالش‌های بسیاری پیش پای شما قرار خواهد گرفت. به‌هرحال بعدازاینکه تمام منابع زمین توسط انسان‌ها مصرف شد، وقتش رسیده که به سایر سیاره‌ها قدم گذاشته و زندگی جدیدی را آنجا آغاز کنند.

بازی بخش داستانی‌ای نیز دارد که شامل 9 مرحله است و در هرکدام مأموریت متفاوتی بر عهده شما قرار خواهد گرفت. چون ابعاد ساخت‌وساز شما در سطح یک سیاره است، کمپانی‌های زیادی زمانی که یک سیاره مناسب پیدا شد وارد عمل می‌شوند تا بهترین استفاده از منابع را داشته باشند. شما نیز باید در این رقابت شرکت کنید تا بتوانید پیروز بیرون آیید. همچنین شما باید به موارد محیط‌زیستی مانند آلودگی هوا، گرم شدن دمای سیاره که منجر به آب شدن یخ‌های قطب‌هایش شده و سطح دریا را بالا می‌آورد هم توجه داشته باشید.

سیستم تجارت و معاملات گسترده‌ای نیز در سطح کهکشان وجود دارد تا شما بتوانید منابع مهمی که از سطح سیاره به دست می‌آورید را درازای تجهیزات و فنّاوری‌های بهتر برای تمدن خود معامله کنید. این معامله می‌تواند با سایر گروه‌ها باشد یا با موجودات فضایی‌ای که گاهی آن‌ها را ملاقات می‌کنید. بنا کردن یک تمدن در سیاره جدید به‌جز چالش‌های معمولش مانند تأمین آب، برق و …، خطرهای متعدد دیگری هم دارد. برای مثال فوران آتش‌فشان در سیاره ممکن است رخ بدهد یا موجودات فضایی به شما حمله کنند، یا حتی بارش شهاب‌سنگ بخش زیادی از شهرهای شما را تخریب کند.

بازی Imagine Earth تجربه‌ای متفاوت از یک ساخت‌وساز وسیع در ابعاد سیاره‌ای خواهد بود. شما به بیش از 50 ساختمان مختلف برای بنا کردن دسترسی دارید که هرکدام مسیرهای متفاوتی برای ارتقا طی خواهند کرد. همچنین جوانب مختلف مانند محیط‌زیست، خطرها و همچنین تجارت و معامله در ابعاد کهکشانی، تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر کرده تا بتوانید ساعت‌ها در آن سرگرم شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Spacebase Startopia و Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Imagine Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 2 GHz or multiple cores with 1,5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compliant graphics card with 1GB dedicated memory
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Windows Vista and XP might work, but are not officially supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Imagine Earth is a real-time planet simulation and a build up strategy game. Your job as a space colony manager is to explore and populate distant planets. Build up thriving and profitable colonies on a global scale and trade resources and goods into space.
You will experience a massive conflict between the profit goals of the interstellar corporations and the need to preserve living conditions for your people. Exhaust emissions and ground pollution impact the global climate as your colony is growing. Increasing temperatures melt down polar caps and your colonies are destroyed by rising sea levels.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.