یحیی رحیمی

آپدیت شماره 20 بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر شد: تفنگ و اسکوتر جدید

یحیی رحیمی 27 مرداد 1397 بدون دیدگاه
843 بازدید

استدیو PUBG Corp اخیراً آپدیت جدید بازی PUBG را روی سرورهای خود پیاده کرده است. این آپدیت شماره 20 نام دارد و محتواهای جدیدی را در کنار بهبودهایی در دنیای بازی به همراه دارد. طرفداران برای مدت زیادی است درخواست یک تفنگ 7.62 میلی‌متری AR را داشتند و بالاخره به آرزوی خود رسیدند.

حالا با تفنگ Beryl M762 آشنا شوید. یک سلاح قدرتمند با کالیبر 7.62 میلی‌متری که دارای خشاب 30 گلوله‌ای است و تا 40 گلوله نیز قابل ارتقا است. این تفنگ برعکس AKM، دارای ریل بالا و پایین است و می‌توانید دوربین نقطه زنی به آن متصل کنید. میزان صدمه وارده M762 در مقایسه با AKM پایین‌تر است اما سرعت تیراندازی بالاتری دارد. این تفنگ در تمامی نقشه‌ها وجود خواهد داشت.

آپدیت 20 همچنین یک وسیله نقلیه جدید را اضافه می‌کند. یک اسکوتر! این وسیله نقلیه خیلی کندتر است و شعاع چرخش بالاتری دارد. PUBG Corp برای مدت زیادی است در حال تست و آزمایش Tukashi است. هنوز باید کار زیادی روی این اسکوتر انجام گیرد و به همین دلیل انتشار آن تا سپتامبر به تعویق افتاده است و دلیل آن طراحی بهتر سه‌چرخ و فیزیک آن است.

تغییر مهمی درزمینه نشانه‌گیری در حالت سوم شخص نیز پدید آمده است. مکان دوربین سوم شخص می‌تواند با تکیه دادن به هر جهتی عوض شود. آپدیت امروز گزینه‌ای به این حالت اضافه می‌کند که به بازیکنان اجازه کنترل بیشتری در رفتار نشانه‌گیری سوم شخص می‌دهد. دوربین به حالت معمولی روی شانه راست قرار دارد و این به معنی آن است که دوربین همیشه بالای شانه راست بازیکن است.

این موضوع حالا قابل‌تغییر است و گزینه جدید این امکان را به شما می‌دهد که دوربین به‌صورت خودکار به آن سمتی برود که شما تکیه داده‌اید. تغییر مکان دوربین راحت‌تر شده است و به شما اجازه می‌دهد که دقیقاً به همان سمتی که شما نشانه گرفته‌اید بچرخد. پیش‌تر در هنگام نشانه‌گیری به سمت چپ، دوربین همچنان روی شانه راست قرار داشت.

آپدیت شماره بیست بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، طراحی نشانه‌های گذاشته‌شده روی نقشه را عوض کرده است و حالا خواندن نقشه به لطف آن‌ها راحت‌تر شده است. همه آیتم‌های روی زمین در هنگام هدف‌گیری روی آن‌ها برجسته خواهند شد و از دور می‌توانید ببینید که آنجا چه چیزی منتظر شما است.

آپدیت شماره بیست PlayerUnknown’s Battlegrounds هنوز برای سرورهای اصلی منتشرنشده است و فعلاً مراحل تست و آزمایش را پشت سر می‌گذارد. برای تست آن می‌توانید از سرور آزمایشی استفاده کنید و همچنین بسته 1.3 گیگابایتی آپدیت را نیز دریافت کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.