بازی PUBG: New State Mobile (پابجی نیو استیت)
علیرضا نظری

جزئیات آپدیت ژانویه بازی PUBG: New State Mobile اعلام شد

علیرضا نظری 25 بهمن 1401 بدون دیدگاه
143 بازدید

شرکت Krafton به تازگی جزئیات آپدیت ماه ژانویه بازی PUBG: New State Mobile (پابجی نیو استیت موبایل) در پلتفرم‌های iOS و اندروید را منتشر کرده است. هدف کلی این به‌روزرسانی، تغییر بخش‌های مختلف بازی است و بر این اساس، تغییرات به خصوصی در سلاح‌ها، وسایل نقلیه مختلف و Drone Shop ایجاد شده است.

در حالی که آپدیت ژانویه بازی PUBG: New State Mobile، حالت Deathmatch را به مپ ARENA، الگوهای جدید برای Shooting Gallery، حالت Siege و یک Survivor Pass جدید را در کنار موارد دیگر اضافه می‌کند، امید بر این است که این تغییرات، تجربه بسیار بهتری را برای بازیکنان در طول مسابقات رقم بزند. به طور کلی می‌توانید فهرست تغییرات مهم اعمال شده را با جزئیات آن در ادامه مطالعه کنید.

به دنبال بازخورد بازیکنان، تغییرات متعادل کننده‌ای در سلاح‌ها و وسایل نقلیه ایجاد شده است تا تجربه پویاتری را برای بازیکنان به ارمغان آورد. اول از همه، آسیب اسلحه‌های SMG ،AR و LMG که در گذشته در بین بازیکنان محبوب نبوده‌اند، کاهش یافته است. پس از آن، وسایل نقلیه طوری تنظیم شده اند که ویژگی‌های خودرو را با دقت بیشتری به تصویر بکشند. همچنین، دوام خودروهایی مانند Vrion ،Electron و UAZ را بهبود بخشیده‌ است؛ در حالی که خودروهای سدان، اکنون از سرعت بالاتری برخوردار هستند و موتور سیکلت‌ها ثبات بیشتری برای جابجایی دارند. در نهایت، سرعت تغییرات در Drone Shop افزایش یافته است و قیمت اقلام به طور چشمگیری منصفانه شده‌اند.

بازیکنان اکنون می‌توانند حالت TDM را در نقشه ARENA بازی کنند. در صورتی که قبلا فقط حالت RDM مجاز بود. بدین ترتیب، هر تیمی که ابتدا، تعداد 30 نفر از تیم مقابل را از بازی حذف کند، برنده مسابقه در TDM خواهد بود. پس از حذف، بازیکنان در مکانی تصادفی نزدیک به پایگاه خود به مسابقه باز می‌گردند. با این حال، توجه داشته باشید که در این حالت TDM، بسته آیتم‌ها در مرکز نقشه ظاهر نمی‌شوند.

تغییراتی در الگوهای Shooting Gallery ایجاد شده است و امتیازات اضافی برای SR از 800 به 500 کاهش یافته است. Siege Mode که اخیرا با به‌روزرسانی ماه گذشته پابجی نیو استیت معرفی شد، دستخوش تغییرات بیشتری شده است. به طوری که الگو و دشواری‌ها و همچنین بازنشانی رتبه‌ها نیز تغییراتی در آن‌ها صورت گرفته است.

Survivor Pass جدید کاراکتر Keeper را از جناح Dream Runner معرفی می کند. به طوری که بازیکنان می‌توانند داستان Keeper را از ماموریت‌های داستانی تجربه کنند. پس از تکمیل کردن تمام ماموریت‌ها، بازیکنان Keeper را دریافت خواهند کرد.

بازی PUBG: New State Mobile (پابجی نیو استیت)

اطلاعاتی از شرکت کرافتون

شرکت Krafton مجموعه‌ای از استودیوهای مستقل بازی‌سازی بوده که برای ایجاد تجربیات سرگرمی خلاقانه و جذاب برای گیمرها در سراسر جهان گرد هم آمده‌اند و هر کدام تخصص منحصر به فرد خود را دارند. این شرکت همچنین مسئول ساخت آثار برتری از جمله PUBG: Battlegrounds ،PUBG: New State Mobile ،The Callisto Protocol ،Moonbreaker ،TERA و ELYON است که به عنوان یک شرکت فناوری محور، دارای قابلیت‌هایی در سطح جهانی به حساب می‌آید و به دنبال گسترش حوزه‌های تجاری خود، فراتر از بازی‌ها به سرگرمی‌های چند رسانه‌ای کرده است. لازم به ذکر است که بازی پابجی نیو استیت در نوامبر سال 2021 روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS منتشر شد. این محصول PUBG Studios که توسط شرکت Krafton منتشر شده، دومین اثر از دنیای پابجی و دنباله‌ای برای بازی PUBG: Battlegrounds محسوب می‌شود.

منبع: Krafton

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.