دانلود بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition برای PS5
دانلود بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition برای PS5

پارسی گیم 3 دی 1400 بدون دیدگاه
571 بازدید

دانلود بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition برای پلی استیشن 5

شبیه‌سازها در صنعت بازی‌های ویدیویی هم پیشرفت زیادی داشته و هم به‌شدت توسعه یافته‌اند. امروزه می‌توانید طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف را در ژانر شبیه‌ساز تجربه کرده و از آن لذت ببرید. بسیاری از این بازی‌ها، جزییات بالایی داشته و می‌توانند ساعت‌ها شما را در قالب آن فعالیت، سرگرم کنند. بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition از استودیو Misc Games عنوانی جدید در همین سبک بوده که فعالیت ماهیگیری را در اقیانوس‌های وسیع به خورد شما می‌دهد.

این بازی در واقع دنباله‌ای برای شماره اول است که در آن باید بار دیگر کلاه کاپیتانی را بر سر کرده و اقیانوس بزرگ Nova Scotia را گشت‌وگذار کنید. در این بازی می‌توانید روش‌های جدیدی از ماهیگیری را تجربه کرده و به کمک کشتی‌های بزرگ و پیشرفته ماهیگیری، خودتان را محک بزنید. گیم پلی بازی به همین دلیل تنوع بسیار بالایی داشته و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

در ساخت و طراحی دنیای بازی دقت بالایی خرج شده و تمامی جزییاتش به شکلی واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند. به‌جز خود اقیانوس، کشتی و آبزیان، تغییرات آب و هوایی و لوازمی که از آن‌ها برای ماهیگیری استفاده می‌کنید با دقتی بالا توسط سازندگان ساخته شده‌اند تا بهترین تجربه را از ماهیگیری داشته باشید. شما به 27 مدل کشتی ماهیگیری مختلف دسترسی دارید که هر کدام ابزارهای متفاوتی را برای صید گونه‌های مختلف در اختیارتان قرار خواهند داد.

شما می‌توانید علاوه بر انواع ماهی‌ها، خرچنگ، میگو، ماهی مرکب و آبزی‌های بزرگ‌تر را نیز صید کنید. با پیشروی در بازی، به ابزارهای بهتری دسترسی پیدا خواهید و با فروش صیدهای خود، می‌توانید کشتی‌های بهتری خریداری کرده و اجزای مختلفش را ارتقا دهید. تجربه ماهیگیری در اقیانوس‌های شمالی با شرایط آب و هوایی سخت از دیگر چیزهای جذابی است که بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition به خورد شما می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Farming Simulator 22 و Satisfactory را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fishing North Atlantic Enhanced Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The sequel to the popular simulation game Fishing: Barents Sea invites you to put on your captain’s hat once again: Explore the large ocean of Nova Scotia, try your hand at entirely new fishing methods and enjoy huge range of highly detailed ships in the commercial fishing simulator Fishing: North Atlantic.
Discover majestic world of Canadian Nova Scotia while admiring the vast diversity of ocean life. Explore the fishing zones with upgradable ships and gear as you progress in your career. Like our predecessor game Fishing Barents Sea, Fishing: North Atlantic makes you experience an atmospheric and realistic game world based on real maps, boats and fish species. Get ready to enjoy new weather systems with upgraded atmospheric effects, North American Vessels and fishing techniques like harpoons, deep-line-buoy-fishing and lobster pots. Purchasing larger boats and better gear will increase your fisherman skills.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.