Xbox Series X and S
یحیی رحیمی

میزان فروش کنسول Xbox Series X / S در انگلستان اعلام شد

یحیی رحیمی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
901 بازدید

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S هفته گذشته در سراسر دنیا عرضه شدند و مایکروسافت شروع عالی تجربه کرد. بر اساس گفته فیل اسپنسر، بزرگ‌ترین شروع در تاریخ ایکس باکس رقم خورد و شاهد فروش خوبی بودیم. وب‌سایت VGC گزارش تازه‌ای در مورد میزان فروش کنسول در کشور انگلستان منتشر کرده که نشان‌دهنده شروع بهتر نسبت به نسل‌های پیشین است.

بر اساس منابع مختلف، فروش کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S بیش از 155 هزار عدد بود که نسبت به Xbox One که 150 هزار عدد بود، فراتر رفته است. میزان فروش کنسول در 48 سنجیده شده که باز هم نسبت به زمان عرضه کنسول پلی استیشن 4 کمتر است. کنسول سونی آن موقع 250 هزار عدد در 48 ساعت فروخته بود. همین نکته در مورد PSP هم صادق است و 185 هزار عدد از آن‌ها در هفته اول به فروش رفته بود.

در ادامه گزارش بیان‌شده که دوسوم فروش کنسول‌ها به Xbox Series X مربوط بوده و این کنسول مشتری بیشتری نسبت به Xbox Series S داشته است. مایکروسافت اخیراً در مورد کنسول سری اس گفته که این دستگاه، بیشترین میزان کاربران جدید را به پلتفرم ایکس باکس اضافه کرده و هیچ کنسولی نتوانسته این اندازه افراد جدید را به سمت این پلتفرم بکشاند. این نشان می‌دهد که قیمت پایین دستگاه باعث شده تا افرادی که تابه‌حال کنسول نداشته‌اند هم ترغیب به خرید آن شوند.

مایکروسافت هیچ عدد و رقمی در مورد میزان فروش کنسول‌های بازی جدید منتشر نکرده و مدت‌هاست که این ارقام منتشر نمی‌شوند. فیل اسپنسر باور دارد که اعلام میزان فروش کنسول باعث ضربه زدن به هدف آن‌ها می‌شود و فروش کنسول، اولویت مایکروسافت نیست. اسپنسر بارها گفته که اتصال گیمرها و فروش سرویس‌هایی مانند Xbox Game Pass، اهمیت بیشتری برای کسب‌وکار آن‌ها دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.