دانلود بازی The Hand of Merlin برای PC
دانلود بازی The Hand of Merlin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Hand of Merlin برای PC

پارسی گیم 25 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
2,827 بازدید

دانلود بازی The Hand of Merlin برای کامپیوتر

تلفیق سبک نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی امری عادی در بازی‌های ویدیویی است. گویا این دو سبک به‌نوعی مکمل یکدیگر هستند و به‌خوبی کم‌وکاستی‌های یکدیگر را پوشش می‌دهند. همچنین معمولاً این سبک با حال و هوای دوران باستان در کنار جادوهای فانتزی همخوانی جالبی دارد. بازی The Hand of Merlin از استودیو Room C Games عنوانی نقش‌آفرینی نوبتی است که در یک دنیای فانتزی جذاب جریان دارد.

مانند تمامی بازی‌های مشابه در این سبک، شما باید تیمی متشکل از سه قهرمان را تشکیل دهید و برای ماجراجویی‌های مختلف در دوران قرون‌وسطا آماده شوید. بازی عناصر و سبک و سیاق قرون‌وسطا را با موضوعات فانتزی و علمی تخیلی ترکیب کرده تا تجربه‌ای متفاوت و جذاب را به شما ارائه دهد. همچنین موضوعی که در بازی به آن پرداخته‌شده، جهان‌های موازی بی‌نهایت است که در میان آن‌ها سفر می‌کنید و در هرکدام باید کارهای مختلفی را انجام دهید.

موضوع جهان‌های موازی نوآوری جالبی در بازی محسوب می‌شود. در هر دنیا ممکن است مسیر تاریخ عوض‌شده باشد و چیزهای متفاوتی را در خط داستانی آن تجربه کنید. همچنین روند پیشروی در بازی اصلاً خطی نبوده و شما می‌توانید هر طور که باب میل خودتان است ماجراجویی خود را شکل داده و دنبال کنید. تصمیم‌های شما و کارهایی که در طول بازی می‌کنید، سرنوشت هر دنیای موازی را دستخوش تغییراتی می‌کند. برای همین تصمیم‌گیری عنصری مهم و حیاتی در کنار سایر عناصر گیم پلی The Hand of Merlin خواهد بود.

ازلحاظ گیم پلی، بازی عنوانی کلاسیک در سبک نقش‌آفرینی نوبتی و با عمقی مناسب است. سیستم افزایش Level، آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف که هرکدام قابلیت ارتقا دارند، معاملات و خریدوفروش با تاجرهای شهرهای مختلف، از دست دادن قهرمان‌های خود برای همیشه درصورتی‌که در نبرد کشته شوند و … همگی به‌خوبی در بازی پیاده‌سازی شده‌اند تا طرفداران این سبک را راضی نگه‌دارند. گرافیک سه‌بعدی و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه کاراکترها هم از دیگر نکات مثبت این بازی جذاب است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vagrus The Riven Realms و Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Hand of Merlin با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 with Platform Update (64 bit)
Processor: 3.0 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 1030 2GB, AMD Radeon RX 550 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Requirements are based on 1080p rendering resolution at 60 FPS using Balanced presets.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 Creators Update (64 bit)
Processor: 3.0 GHz Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080, AMD Radeon RX Vega 64
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Requirements are based on 2160p rendering resolution at 60 FPS using High Quality presets.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Hand of Merlin is a turn-based rogue-lite RPG in which Arthurian legend clashes with cosmic horror. Recruit a company of up to three mortal heroes and guide them in spirit on a desperate journey from Albion to Jerusalem. Explore a richly-imagined medieval setting on the brink of apocalypse. Trade with merchants, improve your heroes and unearth ancient relics. Search for the lost fragments of your soul, scattered across the multiverse – and save as many worlds as you can.
Enjoy a compelling story inspired by Arthurian legend, the Matter of France, and the history of Al-Andalus – with an unusual twist. Make choices in interactive encounters that change every time you play. Written by Jonas Kyratzes (The Talos Principle, Serious Sam 4) and Verena Kyratzes (The Lands of Dream, Serious Sam 4).

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.43 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.