دانلود بازی Vagrus The Riven Realms برای PC
دانلود بازی Vagrus The Riven Realms برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vagrus The Riven Realms برای PC

پارسی گیم 13 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
6,773 بازدید

دانلود بازی Vagrus The Riven Realms برای کامپیوتر

نقش‌آفرینی‌های نوبتی مدتی است که در بازار بازی‌های ویدیویی بیشتر شکوفا شده‌اند و عناوین بسیاری در این ژانر منتشر می‌شود. ویژگی بارز این سبک بازی‌ها، سادگی در عین پیچیدگی است. گیم پلی در این سبک بسیار عمیق بوده و جوانب بسیاری دارد اما از طرفی، پیاده‌سازی آن و پیشروی در بازی ساده‌تر از آن چیزی است که بازیکن فکرش را می‌کند. بازی Vagrus The Riven Realms از استودیو Lost Pilgrims Studio عنوانی جدید در همین سبک است.

یکی از نکات جذاب بازی داستان قوی آن است. شما در نقش Vagrus که رهبر گروهی از بازماندگان در دنیایی نابودشده است بازی می‌کنید. شما باید گروه خود را از میان خطرهای مختلف سالم عبور دهید و ماجراهای بسیاری را در این دنیای نابودشده و تاریک تجربه کنید. دنیای بازی به دلیل نافرمانی امپراتوری‌های بزرگ از خدایان نابودشده و تنها خرابه‌هایی از آن باقی‌مانده است.

از بحث داستان که بگذریم، به گیم پلی و مبارزات نوبتی بازی می‌رسیم. اگر بازی Darkest Dungeon را تجربه کرده باشید، Vagrus The Riven Realms دقیقه چیزی مشابه آن بازی است. شما در هر نوبت می‌توانید قابلیت‌های مختلف کاراکترهای خود را روی دشمنان اعمال کنید. در این بازی به‌جز قابلیت‌های اعضای تیم خود، قابلیت‌های اصلی کاراکتر Vagrus هم در دسترس شما قرار دارد تا عمق بیشتری به گیم پلی بازی اضافه شود.

همچنین پیش از هر ماجراجویی، باید آیتم‌ها و تجهیزات مناسبی را همراه تیم خود ببرید تا جان سالم به دربرده و بتوانید در مراحل متعدد و متنوع بازی پیشروی کنید. تنوع دشمنان ، سلاح‌ها و آیتم‌های موجود در بازی از دیگر نکات مهم و مثبت آن به شمار می‌آید.در کنار این موارد در طول ماجراجویی‌های خود همواره افراد بیشتری به تیم شما اضافه می‌شوند که هرکدام قابلیت‌های جدیدی دارند و در موقعیت‌های مختلفی به درد شما خواهند خورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vagrus The Riven Realms با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Pentium 2Ghz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1280×768 minimum resolution, DirectX 9.0c compatible graphics card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Vagrus is an award-winning roleplaying game with a narrative focus, open-world exploration, and strong elements of strategy. The player takes the role of a vagrus – a caravan leader who strives to survive in a strange and dangerous dark fantasy world by leading a traveling company on all kinds of ventures. A vast realm is yours to explore, filled with unique locations, strange factions, and a colorful cast of characters. In order to punish the Empire for its sins, the Elder Gods unleashed their power a thousand years ago that ended up devastating the realms. The continent is now a wasteland, riddled with arcane anomalies, swarming with twisted monsters, and haunted by roaming undead even after long centuries of rebuilding.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.06 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.