jill-valentine-zombie-Resident-Evil-3-remak
یحیی رحیمی

بازیگر جدید شخصیت Jill Valentine بازی Resident Evil 3 Remake معرفی شد

یحیی رحیمی 3 دی 1398 بدون دیدگاه
2,436 بازدید

شخصیت اصلی بازی های فوق العاده جلوی چشم هستند و تمامی بازی های بزرگ را به همین شخصیت های اصلی شان می شناسیم. بعضی از آن‌ها مانند Max Payne همیشه در گوشه ای از ذهنمان جا می گیرند و نوستالژی می شوند. در این میان شخصیت اصلی بازی Resident Evil 3 به نام Jill Valentine نیز طرفداران زیادی دارد و بسیاری از شخصیت او لذت برده اند.

به هر حال بازسازی بازی های ویدیویی چند سالی است که سرعت گرفته است و کمپانی های مختلف شروع به این کار کرده اند. نمونه بارز آن نیز عرضه Resident Evil 2: Remake بود که موج عجیبی میان طرفداران جدید و کم سن و سال بازی های ویدیویی راه انداخت. به هر حال بازی Resident Evil 3 Remake چند روز پیش معرفی شد و می دانیم که این بازی نیز از موتور گرافیکی جدید RE Engine استفاده می کند. این موتور می تواند چهره ها را اسکن کند و در آخر یک مدل فوق العاده نزدیک به واقعیت ارایه دهد. به نظر حالا وقت تولید یک شخصیت جدید است!

resident evil 3 jill

Capcom برای بازسازی Resident Evil 3 تصمیم به استفاده از چهره جدیدی برای شخصیت اصلی آن به نام Jill Valentine گرفته است. مدل روسی به نام Sasha Zotova اخیرا در صفحه اینستاگرام خود از همکاری در ساخت بازی گفته است. تنها چهره او نیست که توسط این موتور جدید اسکن شده است و در نسخه دوم نیز شاهد اسکن چهره شخصیت های کریس و Claire بودیم.

Sasha Zotova تنها یک مدل دنیای مد و فشن است و در زمینه بازیگری کارنامه ای ندارد اما چهره او بسیار شبیه به شخصیت اولیه است و برای همین از او استفاده شده است. چند روز پیش اعلام شد که داستان بازی Resident Evil 3 Remake گسترده تر از نسخه اصلی خواهد بود. این بازی جذاب روز 3 آوریل میلادی یا 31 فروردین عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.