Resident Evil 3
یحیی رحیمی

تغییر Nemesis بازی Resident Evil 3 به منظور ارجاع در نسخه چهارم

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,866 بازدید

کپکام به تازگی اعلام کرده است که برای ارجاع شخصیت Nemesis در بازی Resident Evil 4، مجبور به اعمال تغییراتی در نسخه سوم بازی شده است. اگر بازی Resident Evil 3 Remake را تجربه کرده باشید، خواهید دید که شخصیت Nemesis تغییراتی داشته است و این تغییرات به باور بسیاری از طرفداران رضایت بخش نیست.

کپکام در پست تازه وب سایت پلی استیشن از اضافه شدن شخصیت نمسیس به بخش Resistance بازی خبر داده است. از الان می توانید نمسیس را هم به عنوان مغز متفکر در بخش آنلاین بازی انتخاب کنید. این کمپانی ژاپنی همچنین دلیل تغییرات صورت گرفته در مورد این شخصیت را هم بیان کرده است. برای بسیاری سوال است که چرا نمسیس می تواند زامبی ها را با انگل آلوده کند و چنین چیزی در نسخه اولیه سال 1999 بازی وجود داشت.

حالا مشخص شده است که این تغییر به منظور طبیعی شدن شخصیت Ganado در بازی Resident Evil 4 انجام گرفته است. در متن منتشر شده بیان شده است:

این کار به منظور ایجاد تفاوت نسبت به نسخه دوم انجام شد. ما می خواستیم که نمسیس بتواند از دشمنان خود بسیار قوی تر باشد و به همین دلیل شروع به اضافه کردن توانایی های جانبی کردیم. به دلیل حضور گانادو در نسخه چهارم بازی، تصمیم گرفتیم که توانایی جدید او را بر اساس این شخصیت قرار دهیم. او فردی است که می توانید افراد را به انگل آلوده کند و وقتی این انگل فعال می شود، به شکل یک شاخک روی گردن میزبان تخم ریزی می کند. ما می خواستیم که این قابلیت را اضافه کنیم تا همه ببینید که چطور شخصیت نمسیس به کل فرانچایز رزیدنت اویل می خورد.

حالا سوال جدیدی پیدا می شود و اینکه چطور نمسیس از هر دو تحقیقات سلاح های شیمیایی آمریکا و اروپا استفاده می کند. کپکام در این مورد گفته است که مورد شخصیت نمسیس تفاوت دارد و این تنها یک پروژه تخقیقاتی بوده است و در نسخه چهارم این انگل ها برای صدها سال روی کره زمین وجود داشته است. ارجاع شخصیت نمسیس به نسخه چهارم، احتمال بازسازی آن را نیز بالا می برد.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.