gears-5-image
یحیی رحیمی

پیشی گرفتن Gears 5 از Fortnite: رکورد بیشترین بازی انجام شده در Xbox Live زده شد

یحیی رحیمی 21 شهریور 1398 بدون دیدگاه
471 بازدید

بازی Fortnite مدت هاست که تمامی رکوردها را به دست دارد و حالا به نظر می رسد که یک بازی موفق به شکست او شده است. این بازی از اوایل تابستان 2018، به صورت مداوم در صدر جدول بیشترین بازی پلی شده در Xbox Live بوده است و هر هفته این رکورد تکرار شده است. این بازی Gears 5 است که با یک هفته گذشت از انتشار، موفق به شکست این رکورد شده است.

اگر در حال حاضر سری به بیشترین بازی های پلی شده در Xbox Live بیندازید، خواهید دید که Gears 5 در صدر قرار دارد و Fortnite نیز بعد از آن قرار گرفته است. البته این نسخه ای که اینجا مشاهده می کنیم، Gears 5 Ultimate Edition است که از 5 سپتامبر تا به حال آنلاین بوده است اما این موفقیت به دست آمده از چند جهت قابل تحسین است. اولا بازی Fortnite کاملا مجانی است و همه می توانند آن را تجربه کنند در حالی که برای Gears 5 باید حداقل حق عضویت Xbox Game Pass را بپردازید.

همچنین توسعه دهنده تعداد بازیکنان خود را روی دو نسخه به صورت جداگانه شمرده است و بازهم تعداد آن‌ها موفق به شکست Fortnite شده است. مساله جایی جالب می شود که در نظر بگیریم بازی های بزرگی که در چند ماه اخیر منتشر شده اند، موفق به شکست Fortnite نشده اند و از جمله آن‌ها می توان به Red Dead Redemption 2، Black Ops 4 و Apex Legends اشاره کرد.

gears-5-xbox-live

بدون شک استودیو The Coalition کولاک کرده است و کسی باور نمی کرد که چنین موفقیتی برای بازی به دست آید و تلاش آن‌ها جای تحسین دارد. Gears 5 در حال حاضر برای PC و Xbox One در دسترس است و می توانید نگاهی به امتیازهای بازی نیز بیندازید که منتقدان روی خوشی به بازی نشان داده اند و تنها یک سری مشکل در داستان وجود داشت که چندان مهم نیست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.