Xbox-One-X-Jordan
یحیی رحیمی

باندل Jordan کنسول Xbox One معرفی شد: قرمز چون قلب تپنده بسکتبال

یحیی رحیمی 27 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,490 بازدید

اخیرا خبرهایی در مورد همکاری بین برند Jordan و Xbox منتشر شده است و برای عده زیادی سوال بود که این همکاری به چه صورت خواهد بود. حالا باندل کنسول Xbox One با برند Jordan معرفی شده است و عاشقان این برند و بسکتبال می توانند کنسول جذابی خریداری کنند.

مایکروسافت از طریق حساب کاربری رسمی Xbox در توییتر خبری از اهدای یک سری کنسول های Xbox One با برند مایکل جردن را برای مدت محدودی داده است. این کنسول کاملا قرمز رنگ است و هم رنگ پیراهن تیم شیکاگو بولز است که مایکل جردن در آن مشغول فعالیت بود. جدا از آن کنترلر کنسول نیز قرمز رنگ است و البته هر دو دسته بازی و کنسول با برند مایکل جردن تزئین شده اند و ظاهر جذابی به دست آمده است.

شخصا فکر می کنم که این باندل جدید فوق العاده جذاب و خوش رنگ است. هر چند باید دید کیفیت رنگ چطور است و آیا تنها یک چاپ ساده انجام گرفته است یا خیر. Xbox تا به حال کنسول های با تعداد محدود و برندهای مختلفی را به بازار عرضه کرده است. این کنسول نیز تنها در تعداد مخصوصی درست شده است و خبری از تولید انبوه آن نیست. از نمونه های دیگر می توان به باندل Godzilla اشاره کرد که سال گذشته برای مدت محدودی عرضه شد.

هر چند برای دریافت Xbox One X با برند مایکل جردن لازم است که در قرعه کشی شرکت کنید و اگر بخت با شما یار باشد آن را خواهید برد. ثبت نام برای دریافت این کنسول تا روز 27 فوریه میلادی پابرجا خواهد بود. اگر به دنبال این کنسول هستید، کافی است توییت گفته شده را ریتوییت کنید. در حال حاظر بیش از 60 هزار ریتوییت انجام شده است و به نظر شانس برای برنده شدن پایین باشد اما بازهم پیشنهاد می کنیم شانس خود را امتحان کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.