دانلود بازی Project CARS 3 Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی Project CARS 3 Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Project CARS 3 Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 3 دیدگاه
10,311 بازدید

دانلود بازی Project CARS 3 Deluxe Edition برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های قدیمی بازی‌های ویدیویی سبک ماشین‌سواری بوده که در آن شما کنترل اتومبیل‌های بسیار سریع و مسابقه‌ای مختلف را بر عهده می‌گرفتید و به یک راننده حرفه‌ای مجازی تبدیل می‌شدید. سریع راندن در این بازی‌ها عواقب دنیای واقعی را ندارد و شما آزادی عمل بسیاری برای تخلیه انرژی مضاعف خود دارید. عنوان قدیمی Need for Speed پایه‌گذار این سبک بود و به دنبال آن عناوین جدید دیگری هم وارد بازار بازی‌های ویدیویی شدند. یکی از این عناوین بازی Project CARS 3 از استودیو Slightly Mad بوده که تجربه‌ای بسیار زیبا و با جزییات از رانندگی را برای شما فراهم کرده است.

این بازی را می‌توان یک بازی مسابقه‌ای نیمه شبیه‌سازی دانست. علت این امر این است که بازی باوجوداینکه اتومبیل‌های لیسانس شده را با جزییات بسیار بالا و دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد تا با آن‌ها رانندگی کنید، اما سبک آرکید مسابقه‌ای خودش را هم حفظ کرده تا گیم پلی بازی ساده‌تر از چیزی باشد که به نظر می‌آید. اینجا قرار نیست تمام جوانب رانندگی را در نظر بگیرید و هدف لذت بردن از خود مسابقات و گرافیک بسیار زیبای بازی است.

مهم‌ترین عامل جذاب این بازی، گرافیک به‌شدت زیبا و واقع‌گرایانه آن است. کافی است به عکس‌های مختلفی که از محیط درون بازی و اتومبیل‌ها گرفته‌شده است نگاهی بیندازید تا متوجه این موضوع شوید. همه‌چیز اعم از پیست‌های مسابقه‌ای تا خود اتومبیل‌ها با نهایت زیبایی طراحی و ساخته‌شده‌اند تا تجربه شما بسیار به واقعیت نزدیک باشد. نمای درونی کابین‌ها، اثرات آب و هوایی و به‌خصوص قطرات باران که در جای‌جای بدنه اتومبیل شما نقش می‌گیرند همگی با زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر کشیده شده‌اند. از گرافیک زیبای بازی که بگذریم، طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های لیسانس شده در دسترس شما قرار دارند که قابلیت شخصی‌سازی هم برای آن‌ها وجود داشته تا شکل و شمایلی مخصوص به اتومبیل خود بدهید.

در کنار این موارد، وجود بیش از 120 پیست مختلف، امکان ارتقا اجزای مختلف اتومبیل‌ها، امکان شخصی‌سازی ظاهری خود راننده، وجود سیستم Level برای باز کردن تجهیزات و اتومبیل‌های بیشتر، تغییرات آب و هوایی و چرخه شب و روز، گرافیک خیره‌کننده و … همگی در کنار هم یک بازی کامل مسابقه‌ای را ساخته‌اند که اگر از سایر عناوین خسته شده‌اید، می‌تواند جایگزین مناسبی برای شما باشد تا ساعت‌ها در آن پای خود را روی پدال گاز گذاشته و از سرعت لذت ببرید.

در نسخه Deluxe Edition تمامی بسته‌های الحاقی و افزودنی‌های بازی که شامل زمین‌های مسابقه‌ای جدید، اتومبیل‌های جدید ازجمله اتومبیل‌های برقی مسابقه‌ای و بهبودهای باگ‌ها و موارد فنی در بازی اعمال‌شده تا تجربه شما از قبل هم لذت‌بخش‌تر شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 4 و Need For Speed Heat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Project CARS 3 Deluxe Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Window 10 (+ speficic versions of 7)
Processor: 3.5 GHz Intel Core i5 3450 or 4.0 GHz AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX680 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Direct X compatible sound card
Additional Notes: For VR or triple screen use, GTX980 or equivalent

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7 8700k or AMD Ryzen 7 2700X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia RTX 2070 or AMD RX5700
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DIrectX compatible sound card
Additional Notes: For VR or triple screen use, RTX 2080 or equivalent

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Project CARS 3 is an upcoming racing video game developed by Slightly Mad Studios and published by Bandai Namco Entertainment. It is scheduled to be released on 28 August 2020 for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One. Project CARS 3 introduces more customizable cars that are available to race over 140 global circuits. The game also features 24-hour cycles, various seasons, and weather effects. The career mode has been rebuilt, with the artificial intelligence being enhanced. The game will support VR on PC. According to CEO of Slightly Mad Studios Ian Bell, the game would be a spiritual successor to the Need for Speed: Shift series, which was also developed by Slightly Mad Studios. Having been acquired by British video game developer and publisher Codemasters, which is known for the Formula One series, Colin McRae Rally series and the Dirt series, in November 2019, Project CARS 3 is expected to share some elements from Codemasters’ similar genre video game series TOCA, or Grid. The game received its first game trailer on 3 June 2020. The game will also feature a refined multiplayer mode. Unlike its , this game will not feature tyre wear or fuel depletion, and as such, there are no pit stops. This has prompted heavy criticism from fans of the series.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 47.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

نسخه Deluxe Edition شامل DLCهای زیر است:

Project CARS 3 – Style Pack
Project CARS 3 – Legends Pack
Project CARS 3 – Power Pack
Project CARS 3 – Electric Pack
Project CARS 3 – SEASON PASS
Project CARS 3 – Ignition Pack

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی روی این سیستم اجرا میشه؟
    windows 10 ram=16g cpu= corei7 7500u graphic=4g nvidia

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohsen

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشه

  • Avatar

    saeed

    مهمان

    من این بازی رو دانلود کردم از سایتتون خیلی ممنونم
    بازیه خوبیه گیم پلی طبیعی داره مخصوصا رانندگی از داخل خودرو و که تو نیدوفور اسپید های جدید حذف شده بیشتر یک شبیه ساز رانندگی تو پیسته و به همین دلیل تنوع ماشین های شهریش کمه و بیشتر خودرو های GT و سوپر GT رو داره و بنظرم کیفیت گرافیکش از هیت و فورزا یک مقدار کمتره
    ولی منوی راحت و جذابی داره زود باهاش آشنا میشه آدم
    در کل خوبه ارزش امتحان کردن رو داره

    پاسخ دهید