بازی Project CARS 4
مهدی ملکی

بازی Project CARS 4 واقعی‌ترین شبیه‌سازی رانندگی تاریخ را ارائه خواهد کرد

مهدی ملکی 2 دی 1399 بدون دیدگاه
1,105 بازدید

ژانر مسابقه‌ای بی‌شک هواداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد و اکثر آن‌ها خواستار این هستند که تجربه رانندگی در بازی‌های ویدیویی به تدریج واقعی‌تر و جذاب‌تر شود. مجموعه بازی Project Cars از جمله آثاری محسوب می‌شود که هر نسخه در آفرینش تجربه‌ای واقع‌گرایانه پیشرفت داشته است و طبق گفته سازندگان آن، ما واقعی‌ترین تجربه موجود را در Project Cars 4 از نزدیک شاهد خواهیم بود.

ایان بل مدیر عامل اجرایی استودیو Slightly Mad به تازگی در حساب رسمی توییتر خود به طور خلاصه در مورد نسخه بعدی بازی Project Cars به صحبت پرداخته است. او با پست کردن چند تصویر، پرسیده است که آیا شما به سایه‌های ایجاد شده توسط هر برگ علاقه دارید و چگونه این برگ‌ها هنگام برخورد با شیشه جلویی می‌توانند روی هوش مصنوعی تاثیرگذار باشند.

باید تایید کنم که شما جملات پیشین را کاملاً صحیح خوانده‌اید و شخص یادشده به استفاده از چنین ادبیاتی پرداخته بود؛ با این حال ما شاهد این بودیم که مدتی بعد این پست‌ها پاک شدند و فرضیه‌های بسیاری را برجای گذاشتند. به هر حال پیش از پاک شدن این پست‌ها، او اشاره کرد که بازی بعدی مجموعه مذکور «واقعی‌ترین شبیه‌ساز مسابقات رانندگی» را ارائه خواهد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که Project Cars 4 در چه تاریخی عرضه خواهد شد اما به نظر می‌رسد که باید انتظار خبرهای جدیدی را داشته باشیم. استودیو Slightly Mad به تازگی توسط مجموعه Codemasters خریداری شده است؛ در صورتی که خود Codemasters هم در حال پیوستن به دارایی‌های ناشر بزرگ بازی‌های ویدیوییِ، شرکت الکترونیک آرتز است.

جدای از همه‌چیزی ما هیچ نظری در مورد نسخه چهارم از مجموعه مذکور نداریم اما اگر هیجان زیادی برای شنیدن اخبار جدیدی در این رابطه دارید، وب‌سایت پارسی‌گیم را فراموش نکنید و سری هم به صفحه دانلود بازی Project Cars 3 بزنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.