PlayStation
یحیی رحیمی

سرمایه‌گذاری جدید سونی: ادغام سرویس ارتباطی Discord با کنسول پلی استیشن

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
218 بازدید

پلی استیشن به‌طور رسمی از همکاری با سرویس ارتباطی Discord پرده برداشته است و قرار است این سرویس از سال آینده به‌طور کامل در سرورهای PSN ادغام شود. این تصمیم درنتیجه سرمایه‌گذاری اخیر سونی صورت گرفته است و در این حالی است که صحبت‌هایی از خرید دیسکورد توسط مایکروسافت باقیمت 10 میلیارد دلار شنیده می‌شد.

جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، در اقدامی غافلگیرکننده از همکاری با سرویس ارتباطی Discord خبر داده است. قرار است برنامه دیسکورد از سال آینده میلادی به‌طور کامل با کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 ادغام شود و کاربران PSN بتوانند بدون مشکل از ویژگی‌های بی‌نظیر این سرویس ارتباطی استفاده کنند. این سرویس ارتباطی اخیرا قابلیتی مشابه کلاب هاوس هم ارائه داده است. مدیرعامل پلی استیشن در مورد همکاری صورت گرفته می گوید:

jim ryanما در پلی استیشن به‌طور مداوم دنبال شیوه‌های تازه‌ای برای اتصال گیمرهای سراسر جهان هستیم تا دوستی‌های تازه‌ای شکل بگیرد و لحظات مفرحی پیش بیاید. به همین دلیل مفتخریم از همکاری با سرویس ارتباطی دیسکورد پرده برداریم. این سرویس توسط گیمرهایی از سراسر جهان استفاده می‌شود و بیش از 140 میلیون نفر به‌طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. این اولین همکاری ما با مؤسسان این سرویس، جیسون سیترون و استن ویشنویسکی است. عشق و علاقه آن‌ها به بازی‌های ویدیویی و تیم ما مرا تحت تأثیر قرارداد. توانمندسازی بازیکنان به‌منظور خلق جوامع طرفداری جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های گیمینگ در مرکز اهداف ما قرار دارد و هیجان‌زده‌ایم که این ماجراجویی تازه را با یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارتباطی شروع کنیم.

PlayStation Discord

دیسکورد چه زمانی به کنسول پلی استیشن می‌آید؟

جیم رایان در ادامه از اضافه شدن شبکه دیسکورد به کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و همچنین اپ موبایلی سونی در سال آینده میلادی خبر داده است. ادغام دیسکورد با سرورهای PSN به معنی اتصال بازیکنان و دوستان بیشتری است و حالا می‌توانید به‌راحتی بازی‌های مولتی پلیر را بدون نیاز به سرویس‌های جانبی انجام دهید.

افزودن Discord به کنسول‌های پلی استیشن، هیجان بازی‌های کراس پلی را بالا می‌برد و حالا دوستان شما روی رایانه‌های شخصی هم قادر به صحبت حین بازی با شما خواهند بود. ازآنجایی‌که دیسکورد بات های بی‌نظیری مانند پخش موسیقی از اسپاتیفای را دارد، باید گفت که روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران پلی استیشن خواهد بود.

مایکروسافت اخیراً تمام تلاش خود را به‌منظور خرید دیسکورد با 10 میلیارد دلار انجام داد اما پیشنهاد ردموندی ها راه به‌جایی نبرد و مدیران دیسکورد پیشنهاد را رد کردند. جالب است که این سرویس ارتباطی فعلاً سودی برای مدیرانش ندارد و سرمایه‌گذاری سونی می‌تواند مسیرهای تازه‌ای به روی تیم مدیریتی بگشاید. نظر شما در مورد همکاری سونی و Discord چیست؟

منبع: GameInformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.