دانلود بازی Dungeon and Gravestone برای PC
دانلود بازی Dungeon and Gravestone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dungeon and Gravestone برای PC

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,000 بازدید

دانلود بازی Dungeon and Gravestone برای کامپیوتر

بازی‌هایی که ساده هستند و شما را وارد دنیایی کوچک اما مهیج می‌کنند از آن دسته بازی‌هایی بوده که برای طیفی از بازیکنان که دنبال چند ساعت سرگرمی بدون دغدغه هستند مناسب است؛ اما برخی از بازی‌های در همین سادگی خود، چالش‌های بسیار را قرار می‌دهند تا حرکت‌های شما و پیشروی در بازی، نیازمند تفکر و تصمیم‌گیری‌های دقیقی باشد و شما را به چالش بکشاند. بازی Dungeon and Gravestone از استودیو Wonderland Kazakiri یکی از همین عناوین است.

شما در دنیای ساده و پیکسلی بازی قدم می‌گذارید که در حال نابودی به دست نیروهای اهریمنی است. مسیر شما برای خروج، ورود به دخمه‌های تاریکی است که سرتاسر آن مملو از دشمنان و خطرهای بسیار است. آیا می‌توانید از این چالش‌های خطرناک جان سالم به درببرید؟ آیا این دنیا را می‌توانید نجات دهید؟

گیم پلی بازی باوجود ساده بودن، نیازمند تمرکز و تفکر است. شما دائم با چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوید که اگر دقت کافی را به خرج ندهید، به مرگ شما منجر می‌شود. برای عبور از دخمه‌های خطرناک، حرکت کردن به‌موقع، توجه به حملات احتمالی و استفاده درست از آیتم‌ها شرط اصلی برای پیروزی است. درصورتی‌که بمیرید، تمامی آیتم‌ها و طلاهایی که جمع‌آوری کرده‌اید از بین می‌رود و به‌نوعی باید از خانه اول بازی را شروع کنید.

تنوع گسترده مراحل و همین‌طور وسیع بودن دخمه‌هایی که در آن گشت‌وگذار می‌کنید، تجربه بازی را طولانی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کرده است. همچنین طیف وسیعی از دشمنان مختلف که هرکدام سبک مبارزه متفاوتی دارند در بازی وجود دارد تا بازیکن را به چالش بکشاند. وجود آیتم‌های مختلف برای قدرتمندتر شدن کاراکتر شما و همین‌طور طلا برای خرید آیتم‌های بهتر یا ارتقا آیتم‌های فعلی از دیگر موارد موجود در گیم پلی است. هر 5 مرحله‌ای که طی کنید فرصت دارید تا به سطح شهر برگشته و پیشروی خود را ذخیره‌سازی کنید و یا ادامه دهید و ریسک پاداش‌های بهتر را در قبال از دست دادن هر چه جمع کرده‌اید قبول کنید…

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darksburg The Mastery و Sword of the Necromancer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dungeon and Gravestone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later x64
Processor: 2.6 GHz Dual Core or similar
Memory: 8 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 500 series or similar
DirectX: Version 11
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Flimsy first look, full of hidden depth in reality! Dungeon RPG where you die many times
Awakened from deep slumber you found yourself in a city destined to be devoured by Demon King of Death. There was only one road leading outside of it, straight into the dungeon entrance. The gates were open. A terrifying place where blood is steadily sucked out of you and eventually you cannot escape death’s embrace.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.