پارسی گیم

دانلود بازی 60 Parsecs برای PC

پارسی گیم 10 دی 1399 بدون دیدگاه
5,226 بازدید

دانلود بازی 60 Parsecs برای کامپیوتر

افراد در موقعیت‌های مختلف، رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌دهند، فکر می‌کنید اگر به شما خبر دهند که فقط 60 ثانیه برای فرار از دست موشکی هسته‌ای زمان دارید، چه بازخورد و عملکردی را به نمایش خواهید گذاشت؟ در بازی 60 Parsecs شما کنترل یک خدمه در ایستگاهی فضایی را در دست دارید که در حال تماشای پیامدهای هسته‌ای و نظاره‌گر نابودی جهان در فضا هستند. شاید ناباورانه باشد که بدانید یک کلاهک هسته‌ای مستقیماً به سمت شما و ایستگاه فضایی می‌آید، اما چنین است و اکنون فقط 60 ثانیه برای جمع‌آوری وسایل خود، غذا، خدمه و اقلام مهم به شما برای زنده ماندن داده شده است، هر چه سریع‌تر باید آنچه موردنیاز است را به دست آورده و از ایستگاه خارج شوید. این بازی را توسعه‌دهندگانی از استودیو Robot Gentleman برای علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی و شبیه‌سازی طراحی و منتشر نموده است. گفتنی است که گیم پلی آن تا حد بسیاری شبیه به‌عنوان 60 Seconds ساخته شده که این بازی را را هم همین کمپانی برای نمایش آخرالزمانی زودهنگام، طراحی نموده است.

در گیم پلی این بازی شما یک شخصیت را برای کنترل و هدایت انتخاب خواهید کرد و پنج شخصیت دیگر در اطراف کشتی پراکنده خواهند بود که از میان آن‌ها سه کاراکتر را می‌توانید برای همراهی خود انتخاب کنید. البته، شما می‌توانید فقط یک یا دو خدمه دیگر را انتخاب کنید و کاراکترهای دیگر را بر روی جمع‌آوری لوازم، تمرکز کنید و یا حتی بازی را به یک تور انفرادی تبدیل نمایید.

هنگامی‌که بازی شروع می‌شود، زمان کمی برای خارج شدن از کشی فضایی خواهید داشت. منابع را می‌توانید قبل از شروع تایمر در اختیار بگیرید اما بهترین روش این است که سعی کنید منابع را تا آنجا که ممکن است پیدا و آن‌ها را جمع‌آوری کنید و به شاتلی بروید که برای فرار از انفجار استفاده می‌شود. به‌این‌ترتیب هنگامی‌که تایمر شروع به کارکرد می‌توانید کشتی فضایی را رها کرده و در نزدیک‌ترین نقطه ممکن فرود آیید. همچنین یک ایستگاه ساخت‌وساز وجود دارد که می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد تا تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید را به‌واسطه آنجا تهیه کنید البته با این فرض که منابع لازم برای تهیه آن‌ها را دارید. موارد را می‌توان برای بهبود سودمندی آن‌ها ارتقا داد و گاهی داشتن آیتم مناسب در زمان خاص برای پیروزی در بازی کافی است.

هر شخصیت خلاصه‌ای از وضعیت خود را که شامل سلامت روان، سلامت جسمی، روحیه و البته گرسنگی خواهد شد را ارائه می‌کند. شخصیت‌ها همچنین احساسات و طرح‌های مشخصی دارند که واقعاً نشان می‌دهند استعدادهایشان چیست. هرچه بیشتر با یک شخصیت خاص بازی کنید، اطلاعات بیشتری در مورد او کسب خواهید کرد و این موضوع به غوطه‌ور شدن در بیداری دنیا کمک می‌کند. با سهمیه‌بندی غذا و پرهیز از چیزهای مشکوک و ربات‌های مرگبار، به‌اندازه کافی زنده بمانید و در نهایت به یکی از سه سیاره برسید. در آنجا انواع حوادث ناخوشایند در انتظار شما خواهند بود؛ برخی از آن‌ها منجر به زنده ماندن شما می‌شوند، برخی دیگر ممکن است منجر به مسمومیت شما گردند و دسته آخر کشنده خواهند بود.

اما برخلاف بازی‌های قبلی این استودیو، نتایج کاملاً تصادفی نیستند. هر رویدادی که در آن شرکت می‌کنید نیاز به بررسی مهارت‌های خدمه کشتی فضایی دارد. برای مقابله با یک مشکل معمولاً بیش از یک راه وجود دارد که احساس خوبی از آزادی به بازیکن می‌دهد. به‌طورکلی 60 Parsecs یک پیشرفت بزرگ نسبت به بازی 60 Seconds داشته است. عملکرد رابط کاربری بهبودیافته، اطلاعات بیشتری در دسترس است و همه مکانیک‌ها بهترین نتیجه را در خروجی نمایش می‌دهند. مسائل شخصیتی مانند گرسنگی و سلامتی تا زمانی که منابع کافی داشته باشید به‌راحتی قابل‌رسیدگی هستند. اگر کسی احساس خوبی ندارد، بازی مطمئن می‌شود که چه مشکلی دارد تا بتوانید آن را حل‌وفصل کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی چون Space Engineers و The Outer Worlds را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی 60 Parsecs با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64 Bit
Processor: i5-2430M
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT540
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Atomic Space Age was a blast! Until it became the Post-Apocalyptic Space Age.
Your space station is about to explode and you only have 60 seconds before things get messy. What (or who) will you grab before you make a mad dash for the emergency shuttle and begin your journey into THE GREAT UNKNOWN?
This is 60 Parsecs!, a dark comedy sci-fi adventure set in the Atomic Space Age – complete with all the Cold War paranoia, chrome-plated wall accents and cockroaches with space helmets.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.