Immortals Fenyx Rising The Lost Gods
علی رحمانیان

تاریخ عرضه‌ی به‌روز‌رسانی بزرگ بازی Immortals Fenyx Rising مشخص شد

علی رحمانیان 29 فروردین 1400 بدون دیدگاه
321 بازدید

یوبی‌سافت در سال گذشته، دست به انتشار بازی اکشن و ماجراجویی Immortals Fenyx Rising زد که تا حد زیادی از اثر پرطرفدار نینتندو سوییچ یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته‌شده بود. بازی Immortals Fenyx Rising شما را در نقش جنگجویی به نام Fenyx، به دنیای اساطیری خدایان یونان می‌برد و باید از آن‌ها در مقابل تایتان‌های خبیث بازی محافظت کنید؛‌ البته قهرمان داستان در این راه دست‌خالی هم نیست و علاوه بر قدرت‌های خاص خدایی خود مثل بال‌های دایدالوس، پرنده‌ای افسانه‌ای به نام Phosphor او را همراهی می‌کند. در ضمن در ابتدای بازی می‌توانید جنسیت و ویژگی‌های ظاهری Fenyx را مطابق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. حال به‌تازگی از بسته‌ی الحاقی جدید بازی با عنوان The Lost Gods رونمایی شده است که یک خط داستانی تازه و شخصیت اصلی جدیدی را به بازیکنان معرفی می‌کند.

بازیکنان در جریان بسته‌ی الحاقی The Lost Gods، در نقش کاراکتر جدیدی به نام Ash قرار می‌گیرند که باید خدایان گمشده‌ی Poseidon و Hades را با زئوس متحد کند و آن‌ها را به دنیای Olympus بازگرداند. همچنین این بسته الحاقی از زاویه‌ی دوربین سوم شخص بازی فاصله می‌گیرد و بازیکنان به‌جای آن، از زاویه‌ی دید بالا این اثر را تجربه خواهند کرد. بسته‌ی الحاقی The Lost Gods قرار است در تاریخ 2 اردیبهشت 1400 (22 آپریل 2021) به دست بازیکنان برسد.

این سومین بسته‌ی الحاقی Immortals Fenyx Rising است؛ بسته‌ی الحاقی قبلی بازی یعنی Myths of the Eastern Realm هم یک کاراکتر قابل بازی جدید و محیط‌های تازه‌ای را معرفی می‌کرد اما نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود، حال باید ببینیم که این DLC جدید این عنوان چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. بازی Immortals Fenyx Rising هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One، PlayStation 5، Xbox Series X/S، Google Stadia، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه‌شده است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.