دانلود بازی Godstrike برای PC
دانلود بازی Godstrike برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Godstrike برای PC

پارسی گیم 24 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,538 بازدید

دانلود بازی Godstrike برای کامپیوتر

گاهی یک بازی می‌تواند با سادگی خود در دل بازیکن جا باز کند و عنصری ساده را به صورتی جذاب و مهیج به خورد او بدهد. حتماً لازم نیست برای ساخت یک بازی موفق ، ترکیبی از چند مورد پیچیده را در آن اضافه کرد و عنوانی مملو از محتوای مختلف را منتشر کرد. بازی GodStrike از استودیو Overpowred Team یک عنصر ساده را برای جذب شما در دل گیم پلی خود دارد. مبارزه با Boss های سرسخت!

داستان بازی شما را در نقش موجودی قدرتمند به نام Talaal قرار می‌دهد. او آخرین بازمانده از خدایان هفتگانه بوده و باید با سایر موجودات قدرتمندی که سعی در تصاحب قدرت او دارند مبارزه کند. این جنگ گویا پایانی ندارد و به چرخه‌ای معیوب و تمام‌نشدنی تبدیل‌شده و بر عهده شما است که این سیکل معیوب را بشکنید.

نکته اصلی گیم پلی بازی، عنصر زمان است که همه‌چیز با آن سنجیده می‌شود. شما در میدان نبرد با Boss های مختلف، زمان محدودی دارید که در صورت صدمه خوردن و استفاده از قابلیت‌های مختلف کاراکتر خود این زمان کمتر می‌شود. درواقع شما همیشه در حال مسابقه بازمان هستید و درعین‌حال باید با دشمنی سرسخت و چالش‌برانگیز نیز دست‌وپنجه نرم کنید که بسیار گیم پلی را هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده کرده است.

قابلیت اصلی کاراکتر شما شلیک گلوله‌هایی از جنس انرژی است و به‌جز این، قابلیت‌های قدرتمند دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای هر مبارزه تعدادی از آن‌ها را برگزینید؛ اما در استفاده از آن‌ها مدیریت زمان بسیار مهم است تا بتوانید در مراحل مختلف بازی که همگی مبارزات نفس‌گیر با Boss ها است، پیشروی کنید. گرافیک سه‌بعدی ساده بازی از رنگ‌های زنده استفاده کرده تا بازی قابل‌درک و روان باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Curse of the Dead Gods و Exit the Gungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Godstrike با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i3-8100 / AMD FX 6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB Video RAM – NVIDIA GeForce GTX 650 / AMD R7 250
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-4690 / AMD FX-4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB Video RAM – NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Godstrike is a 3D boss rush bullet hell where time is your health and currency. Face and defeat powerful bosses before time runs out. Taking damage and using abilities drains your remaining combat time, so watch out! Unlock over 40 unique abilities by defeating bosses. Customize Talaal’s loadout before each battle to create powerful combos, ability synergies, and a playstyle that’s entirely your own!
In Godstrike you are the embodiment of Talaal, the last of God’s seven masks. Talaal finds her bearer just in time to fight against its siblings who hunt her in an attempt to absorb the power within the mask. The bearer is now trapped in a war that does not belong to her, a cycle that seems impossible to break.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.