پارسی گیم

دانلود بازی Exit the Gungeon برای PC

پارسی گیم 22 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
5,942 بازدید

دانلود بازی Exit the Gungeon برای کامپیوتر

زندگی بسیاری از ما انسان‌ها در اوج بی‌حوصلگی دنبال می‌شود. کمتر پیدا می‌شود که با یک زندگی اکشن روبه‌رو باشیم و چالش‌های زیادی را در طول روز و زندگی‌مان تجربه کنیم. برای همین است که عاشق فیلم‌های اکشن هستیم و قرار گرفتن به‌جای آن شخصیت را دوست می‌داریم. استودیو Dodge Roll به‌خوبی با اصل اول داستان‌سرایی آشناست: تنها زمانی داستان اثر دارد که فراتر از زندگی عادی ما باشد. بازی Exit the Gungeon از دل همین نکته پدید آمده است جایی که با یک بازی آرکید پلتفرمر روبه‌رو هستیم که ما را دل ماجراجویی یک شخصیت بانمک قرار می‌دهد که باسیل عظیمی از دشمنان روبه‌رو است.

بازی Exit the Gungeon متشکل از یک سری سیاه‌چاله‌های پشت سر هم است. شما در قالب یک شخصیت جسور و شجاع قرار خواهید گرفت که باید با دشمنان مختلفی روبه‌رو شود و با موج موج آن‌ها برخورد کند. دنیایی که داخل آن قرارگرفته‌اید در حال نابودی است و در این میان شما قهرمان نام‌برده در میان افسانه‌های عامه هستید که قرار است روزی پیدا شود و دنیای پیش روی ما را نجات دهد. اینجاست که جادوی شما اثر می‌کند و با حمله به دشمنی که دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است، بالاخره یک روز خوش را روی خاکستر به‌جامانده از دنیا برپا خواهید کرد. برای اینکه بتوانید بهتر بازی کنید، لازم است یک سری حرکات پشت سر هم را یاد بگیرید و تنها با فشردن یک کلید موفقیت به سمت شما نخواهد آمد. به‌خصوص زمانی که می‌فهمید با یک تفنگ قدرتمند روبه‌رو هستید که می‌تواند با انواع و اقسام حالات دشمن را از دور خارج کند.

در جلوی بزرگ‌ترین دشمنی که تابه‌حال فکرش را می‌کردید قرار بگیرید و آرام در طول بازی پیشرفت کنید این‌جایی است که می‌توانید هر بلایی که دوست دارید را سر دشمن بیاورید و حتی در این میان با یک سری شخصیت‌ها آشنا شوید و با آن‌ها گفتگوی کوتاهی نیز داشته باشد. درواقع بازی Exit the Gungeon داستان خاصی ندارد و به سبک بازی‌های کلاسیک در یک سری سیاه‌چاله‌های آکنده از دشمنان مخوف قرار خواهید گرفت و اوقات آن‌ها را تنگ خواهید کرد. از این اتاق به اتاق دیگر بروید و دشمنان، غول‌ها و هر آنچه می‌بینید را نابود کنید. برای نجات یافتن از این کابوس وحشتناک تنها تفنگ شما کارساز خواهد بود و بعید است بتوانید باتجربه یک مرحله از این بازی بی‌خیال شوید و مطمئنم تا آخرین مرحله را یکجا طی خواهید کرد. در این سبک نگاهی به Dead Cells و Hollow Knight بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Exit the Gungeon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core2 Duo E4500 (2 * 2200)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9600 GT (512 MB)
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Gamepad Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i3-2100 (2 * 3100) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550Ti (1024 MB)
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Gamepad Recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Exit the Gungeon is a small, arcade-style, spin-off ‘dungeon climber’ that immediately follows the adventures of the misfit Gungeoneers attempting to survive a series of increasingly dangerous elevators and countless waves of enemies. The Gungeon has become a paradox and is collapsing! Blessed by the magic of the Sorceress, your gun will change rapidly as you ascend the Gungeon. The better you play, and the higher your combo, the more powerful the form your gun will take. Battle against the last and most bitter of the Gundead at a frantic pace, slowing down just long enough to chat with some familiar faces… and a few new ones. Shifting rooms, enemies, bosses, bizarre weapons and items all combine to ensure that no two attempts to Exit the Gungeon are the same.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.