دانلود بازی Curse of the Dead Gods برای PC
دانلود بازی Curse of the Dead Gods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Curse of the Dead Gods برای PC

پارسی گیم 7 اسفند 1399 2 دیدگاه
12,704 بازدید

دانلود بازی Curse of the Dead Gods برای کامپیوتر

ژانر روگ لایک از بازی Rogue که در سال 1980 منتشرشده است، الهام گرفته است. این بازی به حدی موفق بود که یک ژانر از دل آن بیرون آمد و در نسل پیشین کنسول‌ها نیز شاهد انفجار محبوبیت آن بودیم و بازی‌های موفقی در این مورد مشاهده کردیم. هرکدام از توسعه‌دهندگان به‌نوعی این ژانر را پیش انداخته‌اند و استودیو Passtech Games نیز به کمک Focus Home Interactive دقیقاً همین کار را تکرار کرده است. این بازی Curse of the Dead Gods است که با تکیه‌بر داستانی غنی، نیروهایی فرازمینی را در یک معبد طلسم شده به نمایش می‌گذارد. جایی که هیولاها و تله‌های خطرناکی آماده غافل‌گیر کردن شما هستند.

بازی Curse of the Dead Gods شما در داخل یک سری معابد و مکان‌های تاریک سیاه‌چال مانند قرار می‌دهد و شما نیز باید با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها و توانایی‌های جادویی برای زنده ماندن تقلا کنید. در شروع هر مرحله، یک سری تجهیزات پایه‌ای در اختیار شما قرار داده می‌شود و سپس با کشتن دشمن و برداشتن سلاح‌های اوست که بالاخره می‌توانید قدرت بیشتری کسب کنید. همچنین یک سلاح دوم نیز در نظر گرفته‌شده است که در نبردهایی نزدیک و کامبو مانند به یاری شما خواهد شتافت. با شروع بازی سبک مبارزه خاص Curse of the Dead Gods را خواهید دید، جایی که هرکدام از سلاح‌ها به‌نوعی حریف را از دور خارج می‌کنند و غول‌های آخر هر مرحله نیز حسابی برای اذیت و به چالش کشیدن شما آماده هستند.

بازی Curse of the Dead Gods حس و حال عنوان Diablo را تکرار می‌کند، جایی که المان‌های به کار گرفته در این بازی با ترکیبی فوق‌العاده شمارا به اوج هیجان می‌رسانند. همه‌چیز به‌صورت ایزومتریک دنبال می‌شود و همین حس جستجو برای آیتم‌های جدید و غارت تجهیزات را بالا می‌برد. با افزایش درجه سختی بازی، عمق چالش‌برانگیز بازی را درک خواهید کرد. این بازی به شما یاد خواهد داد که طمع اولین پله برای کشتن شماست و البته که هیچ فراری نیز وجود ندارد و هر بار که می‌میرید، دوباره برخیزید و بجنگید. دوباره وارد شوید و همه دشمنان را سلاخی کنید. بالاخره این خشم شما باید جایی خالی شود، پس شمشیر را داخل قلب حریف کنید و با نیزه‌ای هیولا را به دیوار بچسبانید. دشمنان متعدد به‌ظاهر راهتان را خواهند بست اما نشان دهید که مبارزی ذاتی هستید. در این سبک بازی‌های Dead Cells و Hollow Knight نیز پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Curse of the Dead Gods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i3-2125 (3.3 GHz)/AMD FX-4100 (3.6 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660/Radeon R7 370
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i7-3820 (3.6 GHz)/AMD FX-8350 (4.0 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 760/Radeon R9 280
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You seek untold riches, eternal life, divine powers – it leads to this accursed temple, a seemingly-infinite labyrinth of bottomless pits, deadly traps, and monsters.
Collect mystical Relics and an arsenal of weapons to make yourself unstoppable. Battle through hordes of enemies in dark, cavernous passages filled with traps and secrets of all sorts – fire-spewing statues, explosives, hidden spikes, and worse.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    sajad

    مهمان

    اپدیت جدید این بازی با نام dead cells رو بی زحمت قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sina

    مهمان

    سلام آپدیت بازی که ۱۴ اپریل اومده رو قرار میدین؟؟

    پاسخ دهید