دانلود بازی Tactical Troops Anthracite Shift برای PC
دانلود بازی Tactical Troops Anthracite Shift برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tactical Troops Anthracite Shift برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1400 بدون دیدگاه
5,963 بازدید

دانلود بازی Tactical Troops Anthracite Shift برای کامپیوتر

سبک اکشن و نوبتی یکی از آن سبک‌هایی است که در سال‌های اخیر بیشتر موردتوجه بوده و طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. استودیوهای بازی‌سازی نیز به‌تبع همین موضوع با انتشار عناوین مختلف در این سبک سعی در برطرف کردن تقاضای بالای آن داشته‌اند. بازی Tactical Troops Anthracite Shift از استودیو QED games یک بازی اکشن نوبتی است که با دوربین دید از بالا، حال و هوای استراتژیکی را نیز در خود دارد که جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

داستان بازی در سال 2130 اتفاق می‌افتد و به دنبال فعال شدن تکنولوژی پیشرفته‌ای که سال‌ها غیرفعال بوده است، گروهی از سربازان ماهر برای بررسی آن پا به سیاره Anthractite گذاشته‌اند. غافل از آن‌که خطرهای بسیار بزرگ‌تری در این سیاره مرموز منتظر آن‌ها است. سبک و سیاق داستان و جلوه‌های بصری شما را یاد فیلم‌های علمی تخیلی دهه 80 می‌اندازد که حسی نوستالژیک دارد و در نوع خود جذاب است.

شما در بازی گروهی از سربازان را کنترل می‌کنید که باید در سبکی نوبتی و با دوربین دید از بالا، آن‌ها را در میدان نبرد هدایت کنید. میدان نبرد به بلوک‌هایی تقسیم‌شده است که با دادن دستور به نیروهای خود، در آن‌ها جایگیری می‌کنند و برای حمله یا دفاع آماده می‌شوند. دوربین بازی حالت استراتژیکی به آن داده است که مدیریت نیروها را توسط شما ساده‌تر کرده و احساس واقعی یک فرمانده را تجربه می‌کنید. نکته دیگر گیم پلی وجود Teleporter ها است که لایه‌ای دیگر را به بازی اضافه کرده و به جذابیت آن افزوده است.

مبارزات و سبک گرافیکی بازی نیز ساده و قابل‌درک هستند و نوید یک بازی مهیج و فکری را به شما می‌دهند. تصمیمات شما و نقشه‌ای که باید برای پیشروی در میدان بچینید بسیار مهم هستند و سرنوشت نیروهای تحت کنترل شما را تعیین می‌کنند. به‌هرحال برای اینکه فرمانده خوبی باشید باید کمترین میزان تلفات را میان سربازان خود داشته باشید تا از شما به نیکی یاد شود!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fight in tight spaces و Monster Train را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tactical Troops Anthracite Shift با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2 GHz Processor or Equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DX10 compatible (shader model 4.0), 512 MB video memory
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 2130. Sedvan’s spheres, advanced teleportation devices, have activated themselves after decades of remaining dormant. Tactical Troops, a unit of interplanetary mercenaries, are called for what seems like a routine mission on planet Anthracite. This excluded world turns out to hold dangers nobody expected.
Top-down, turn-based game that mixes tactical skills and the feeling of 80’s sci-fi movies. Command a troop of elite soldiers in an 20-hour-long singleplayer campaign or fight on one of 24 multiplayer maps. Move your units precisely on a gridless map and explore the beautiful, yet dangerous planet Anthracite.
This is a routine mission – what could go wrong…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.