پارسی گیم

دانلود بازی Fights in Tight Spaces برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1399 بدون دیدگاه
11,252 بازدید

دانلود بازی Fights in Tight Spaces برای کامپیوتر

تلفیق چند سبک مختلف از بازی‌ها، کاری است که گاهی کمپانی‌های بازی‌سازی انجام می‌دهند تا یک عنوان جدید و خاص را ارائه داده و توجه بازیکنان را به خود جذب کنند. بازی Fights in Tight Spaces از استودیو Ground Shatter عنوانی است که با تلفیق کارت بازی و مبارزات نوبتی، سبک جدیدی را برای بازیکنان عرضه می‌کند.

گیم پلی بازی تلفیق جالبی از یک کارت بازی و مبارزات نوبتی است که در دنیایی تقریباً بی‌رنگ و ساده جریان می‌گیرد. شما در نقش مبارزی باید در اتاق‌های مختلف مراحل که همگی به رنگ ساده سفید با رده‌هایی از خاکستری برای مشخص شدن جزییات اشیا طراحی‌شده‌اند حرکت کنید و در مبارزاتی نوبتی، از پس دشمنانی قرمزرنگی که سر راه شما سبز می‌شوند بربیایید. این مبارزات اما دارای نوآوری خاصی هستند. شما باید از میان لیست کارت‌هایی که در اختیاردارید، حرکات دفاعی یا تهاجمی خود را انتخاب کنید و در نوبت خود، آن‌ها را اجرایی کنید.

استفاده از کارت‌ها نیازمند تفکر و نقشه‌ریزی توسط شما است و همواره باید راه بهینه را برای پیشروی در بازی استفاده کنید. همچنین با پیشروی در بازی، کارت‌های جدیدی‌تری پیدا می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، حرکت‌ها و کمبوهای جدیدی را اجرا کرده و پتانسیل مبارز خود را به‌طور کامل کشف کنید. در حال حاضر بیش از 150 کارت مختلف در بازی وجود دارد که تنوع بسیار زیاد آن‌ها را نشان می‌دهد و به شما قول یک گیم پلی جذاب و غیرتکراری را خواهد داد.

گرافیک بازی باوجود ساده بودن، خونین بودن مبارزات را به‌خوبی به شما نشان می‌دهد، همچنین انیمیشن‌های مختلف موجود در بازی واقع‌گرایانه و با جزییات طراحی‌شده‌اند. به عبارتی می‌توان گفت تجربه این بازی ترکیبی از مبارزات مهیجی است که با تفکر و تصمیم‌گیری شما رابطه مستقیم دارد و برخلاف سایر بازی‌های مبارزه‌ای، صرفاً کلیک کردن بی‌رویه دکمه‌های کیبورد را از شما نمی‌طلبد بلکه باید برای هر حرکت خود از پیش برنامه‌ریزی کنید تا پیروز میدان باشید.

اگر به ای سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay The Spire و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fights in Tight Spaces با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit Windows
Processor: Multicore with SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB DX9 (shader model 3.0)
DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 8 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fights in Tight Spaces blends deck-building, turn-based tactics, and thrilling animated fight sequences in classic action-movie settings. Learn to balance your hand, momentum, and positioning to overcome the odds to defeat your adversaries.
Pick from over 150 cards as you build a deck to suit your play style and your opponents’. Encounter random events, acquire enhancements (or injuries), and make critical choices about how best to upgrade your agent for the fights ahead.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.