دانلود بازی Tools Up برای PC
دانلود بازی Tools Up برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tools Up Garden Party برای PC

پارسی گیم 23 فروردین 1400 1 دیدگاه
6,147 بازدید

دانلود بازی Tools Up Garden Party برای کامپیوتر

برخی بازی‌ها تأکید زیادی بر همکاری گروهی دارند و گیم پلی چندنفره را محور اصلی خود قرار می‌دهند تا سرگرمی و جذابیت بازی، ارتباط زیادی با رفتار بازیکنان و تعامل آن‌ها با یکدیگر نیز داشته باشد. تأکید بر چندنفره بازی کردن می‌تواند لحظات بسیار جذابی را برای شما و دوستانتان خلق کند. بازی Tools Up! از استودیو The Knight of Unity یکی از همین عناوین است که به‌تازگی بسته الحاقی Garden Party نیز برای آن منتشرشده است.

گیم پلی بازی بسیار جذاب است و شما و دوستانتان در نقش کارگرهای ماهر باید خانه‌های مردم را بازسازی کنید و شکل تازه‌ای به آن‌ها بدهید. مردم ابتدا نقشه‌ای از شکل خانه‌ای که می‌خواهند داشته باشند را در اختیار شما قرار می‌دهند و سپس خانه را به دستان توانای شما و دوستانتان می‌سپارند تا کاری که به شما محول شده را انجام دهید. حال شما می‌توانید این کار را به‌خوبی انجام دهید و یا در انجام آن‌همه چیز را خراب کرده و هرج‌ومرجی واقعی درست کنید!

فعالیت‌های زیادی ازجمله رنگ زدن دیوار، کاشی‌کاری، لوله‌کشی و… که برای بازسازی خانه لازم است را باید در بازی انجام دهید. در بازی شما می‌توانید با 3 نفر از دوستان خود همکاری کنید تا طبق نقشه، بازسازی خانه‌های مختلف را به پایان برسانید. نکته دیگری که مهم است و باید به آن توجه کنید زمان بوده که باید در مدیریت آن دقت کنید چراکه برای بازسازی هر خانه زمان محدودی در اختیاردارید. کار گروهی کلید پیروزی بر این مانع بزرگ است.

در بسته الحاقی Garden Party شما 3 قسمت جدید را به بازی اضافه کرده که هرکدام شامل 15 مرحله کاملاً جدید است. در این بسته الحاقی شما امور بازسازی و تعمیر یک‌خانه درختی بزرگ هستید. به‌جز این کارهای دیگری مانند باغبانی، کاشت درخت، آبیاری گیاهان در حیاط و … نیز در بازی افزوده‌شده‌اند تا تجربه لذت‌بخش بازی برای شما بیشتر شود. با انجام مأموریت‌های بازی برگ‌های مخصوصی را به دست آورده که توسط آن‌ها می‌توانید آیتم‌ها و Skin های زیبای جدیدی بخرید و شکل و ظاهری تازه به کاراکترهای خود بدهید!
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Overcooked All You Can Eat و It Takes Two را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tools Up Garden Party با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIN7-64 bit
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win10 -64 bit
Processor: Intel i5-650 / AMD A10-5800K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 / Radeon HD 7510
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gather your friends in this intensely fun local couch co-op game about home renovation and work your way to the top of a skyscraper in need of some work. The owners of various apartments have left their homes in your hands. All they’ve given you is a blueprint of how their place should look. Cooperate with your friends to complete the task or make a mess trying!
Tools Up! is a local multiplayer game for up to four players. Work together against the clock and host a wild renovation party!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    با سلام دسته وصل نمیشه چیکار کنیم؟

    پاسخ دهید