دانلود بازی Clash II برای PC
دانلود بازی Clash II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Clash II برای PC

پارسی گیم 9 آبان 1401 بدون دیدگاه
6,310 بازدید

دانلود بازی Clash II برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک از گذشته یکی از ژانرهای محبوب و متفاوت بوده‌اند. تجربه کنترل ارتش‌های بزرگ و مدیریت منابع در میدان نبرد، ساخت و ساز مقر و مواضع دفاعی و… برای بسیاری از افراد هم آموزنده بوده و هم سرگرم‌کننده. بازی‌های استراتژیک خود زیرشاخه‌های متعددی دارند، از بازی‌های استراتژیک کلاسیک با نبردهای لحظه‌ای که RTS نام دارند گرفته تا بازی‌های استراتژیک 4X و همچنین بازی‌های نوبتی. بازی Clash II از استودیو Prime Bit Games یک بازی جدید در سبک استراتژیک نوبتی بوده که شما را وارد دنیایی باستانی و جادویی برای ماجراجویی خواهد کرد.

در بازی Clash II شما با کاراکترهای مختلفی ملاقات کرده و سرنوشت هر کدام را در ماجراجویی‌های جذاب رقم می‌زنید. بازی مملو از مأموریت‌های اصلی و فرعی متفاوت بوده و داستان محوریت اصلی آن قرار دارد. هر کاراکتر مربوط به یک گروه خاص بوده و بخش داستانی منحصر به فرد خودش را دنبال می‌کند. ارتش شما از یک قهرمان و کاراکتر اصلی و سپاهیان دیگر تشکیل شده و قرارگیری و هدایت آن‌ها در نبرد بر عهده شما است.

به جز مبارزات که به سبک نوبتی طراحی شده‌اند و تاکتیک و نقشه‌ریزی در آن اهمیت زیادی دارد، بخشی از بازی نیز به مدیریت قلمرو و منابع بستگی دارد. شما باید به‌خوبی اقتصاد و همچنین منابع را بشناسید و در محل‌های مناسبی خرج کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به گرافیک خوب و سه‌بعدی‌اش اشاره کرد. روایت داستانی بازی نیز تقابل بین نیروها و فرقه‌های مختلف را به تصویر کشیده که سالیان سال جنگ و تباهی را همراه داشته است، وجود عناصر سحر و جادو نیز هم داستان و هم گیم پلی را جذاب‌تر کرده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Warhammer II و Civilization VI را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Clash II برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 64-bit
Processor: Intel® Core™ 4th generation
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Highly recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore ancient ruins, acquire powerful artifacts and face the magical creatures that guard them. Guide the stories of the characters in the story-driven campaign and complete side quests. Learn about the history of the conflict and the lands competed for by the factions embroiled in it. Find treasures and acquire strategic objects.
Lead your team in classic turn-based battles against enemy armies and monsters inhabiting the ancient continent. Take advantage of the simultaneous movement of your troops and make use of their unique abilities.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.28 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.