دانلود بازی Forgotten Fields برای PC
دانلود بازی Forgotten Fields برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Forgotten Fields برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,227 بازدید

دانلود بازی Forgotten Fields برای کامپیوتر

گاهی داستان یک بازی می‌تواند ساده باشد اما درعین‌حال همان موضوع ساده را به‌خوبی روایت کند تا مخاطب جذب آن شده و از بازی لذت ببرد. بازی Forgotten Fields از استودیو Frostwood Interactive روایت داستانی ساده از یک نویسنده است که به محل زندگی کودکی خود برگشته تا تجدید خاطرات کند و از گذشته‌ی شیرین خود الهام گرفته تا کتابی جدید بنویسد.

داستان موضوعی ساده را بیان می‌کند. شما در نقش Sid که نویسنده‌ای معمولی است و برای پرداخت هزینه‌هایش به مشکل خورده بازی می‌کنید. او تنها تا پایان امروز فرصت دارد تا ایده‌ای جدید برای کتابش پیدا کند تا ناشر با او قرارداد ببندد. اما او دعوتی از سمت مادرش دریافت می‌کند که به خانه‌ی دوران کودکی‌اش برود چراکه می‌خواهد آنجا را فروخته و ترک کند. او که فرصت چندانی ندارد برای این سفر راهی می‌شود تا شاید ایده‌ای جدید برای کتاب به ذهنش برسد.

جدای از داستانی که باوجود ساده بودن، عمیق و گیرا است، گیم پلی از فعالیت‌های ساده در محله کودکی شما تشکیل‌شده. صحبت کردن با دوستان قدیمی، حل کردن برخی معماها، شنا کردن در دریا و … ازجمله فعالیت‌هایی است که در بازی می‌توانید انجام دهید و حس قوی نوستالژی‌ای که با ورود به خاطرات دوران کودکی به شما دست می‌دهد را تجربه کنید.

در کنار این‌ها، موسیقی آرامش‌بخش و گرافیک ساده اما زیبای بازی این تجربه نوستالژیک را برای شما لذت‌بخش‌تر کرده تا در قدم‌های نویسنده‌ای، خاطرات کودکی خود را مرور کنید و از گذر زمان و سریع زندگی درس بگیرید. شاید روزی خودتان هم در سناریویی مشابه این بازی قرار گرفتید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Adios و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Forgotten Fields با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 1.8GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 series
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 780
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sid is a writer struggling with writer’s block, attempting to recapture the feelings of inspiration he felt when he was younger. In order to pay the bills, he needs to think up a story and apply for a grant – the deadline is today – a lazy Sunday in the middle of summer. On this Sunday, his struggle is disturbed by an invitation to attend an unavoidable family obligation – the place Sid grew up in is about to be sold, and his mother wants him to come home for a small party so he can say goodbye to it. With the deadline approaching and his creative juices having frozen, this is not something he’s looking forward to.
Talk to old friends, run through the fields, swim in the ocean, and solve relaxing puzzles in this warm, slice-of-life narrative about nostalgia and the passage of time by the developer that brought you Rainswept.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.