دانلود بازی Despots Game برای PC
دانلود بازی Despots Game برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Despots Game برای PC

پارسی گیم 21 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,710 بازدید

دانلود بازی Despots Game برای کامپیوتر

بازی‌های ژانر Rogue-like آن دسته آثاری هستند که شما را در محیط‌های کاملاً تصادفی و ساخته شده به دست کامپیوتر قرار می‌دهند که هیچ مرحله‌ای شبیه به دیگری نیست. این المان باعث خلق بازی‌های جذاب و اعتیادآوری شده که می‌توانند شما را برای ساعت‌ها درگیر کنند. بازی Despots Game نیز یکی از همین آثار با المان‌های شبیه ساز نبرد و با آزمون و خطای بسیار بوده که به دست کمپانی Konfa Games ساخته شده است. گیم پلی بازی حول محور یک جنگ عجیب و غریب می‌گذرد.

شما گروهی از انسان‌های بی‌فایده را کنترل می‌کنید که در هزارتوی عجیب و غریب دنیای دیگر بیدار شده‌اند. بدون خاطره، تعدادی سلاح و تنها یک هدف: زنده ماندن. متأسفانه، دستیابی به آن هدف قرار نیست به این سادگی‌ها باشد، زیرا این بازی بر اساس فداکاری ساخته شده است. شما ارتش خود را می‌سازید، آنها را برای نبرد تجهیز و آموزش می‌دهید و سپس آنها را رها می‌کنید، به این امید که ارتش شما تمام نیروهای دشمن را قبل از اینکه همه شما را بکشند، بکشد. یک نبرد تا سر حد مرگ!

از نظر استایل گیم پلی و گرافیک، بازی Despots Game از آثار شناخته شده‌ای در ژانر Rogue-like مانند The Binding of Isaac و FTL: Faster than Light الهام گرفته است. با این حال این بازی از کلی ویژگی اورجینال و خاص بهره‌مند بوده که در عناوین دیگر وجود ندارد. حس و حال خشونت و ترسناکی نیز در اتمسفر بازی وجود داشته که به جذابیت‌هایش می‌افزاید. تجربه این بازی به شدت اعتیادآور و سرگرم کننده در سبک Rogue-like به تمام گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

بازی Despots Game عنوانی در سبک اکشن و Rogue-like است. یک بازی با المان‌های شبیه ساز جنگ که شما باید تیم خود را مسلح کرده و در موقعیت‌های مناسب قرار دهید تا بتوانند در مقابل نیروهای تیم دشمن شانسی داشته باشند. مراحل به صورت خودکار ساخته می‌شوند و هیچ دستی از بازی همانند دست قبلی نخواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Golden Krone Hotel و Eyes in the Dark را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Despots Game برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: Intel i5-7500 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7970
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A group of people wake up in a strange post-apocalyptic labyrinth — naked, with no memories and with a bunch of weapons. Is this a joke, a crazy experiment, or… a game? You’ll find out soon enough, just try not to die first!
Your puny squad is capable of much more. Choose your loot and transform the squishy humans into wizards, cultists, ninjas and dozens of other heroes, including the mythical stale pretzel throwers. With perks and class combos, there are thousands of ways to build your army. The man-eating cabbage will appreciate the variety in its diet!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.