دانلود بازی Knight Squad 2 برای PC
دانلود بازی Knight Squad 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Knight Squad 2 برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1400 4 دیدگاه
7,051 بازدید

دانلود بازی Knight Squad 2 برای کامپیوتر

یکی از مواردی که بازی‌های ویدیویی را بسیار مهیج و جذاب می‌کند، تأکید آن‌ها بر گیم پلی چندنفره است. تقابل شما با سایر انسان‌ها به‌جای هوش مصنوعی کامپیوتر کاملاً متفاوت بوده و درهای بسیاری را درزمینهٔ گیم پلی بازی می‌گشاید. همچنین لذت و هیجان بازی با رقیبی که مانند شما فکر کرده و عمل می‌کند به‌شدت بیشتر خواهد بود. بازی Knight Squad 2 از استودیو Chainsawsome Games با تکیه بر همین اصول شما را در نقش شوالیه‌هایی به جان یکدیگر می‌اندازد!

گیم پلی بسیار ساده است و با چند ساعت بازی کردن تمامی نکات آن را یاد خواهید گرفت. شما در تیم‌های 4 نفره وارد میدان نبردی می‌شوید که از دید بالا به‌صورت 2 بعدی به شما نمایش داده می‌شود. سپس باید با استفاده از شمشیر خود، یا سایر سلاح‌هایی که در میدان نبرد وجود دارد تیم حریف را نابود کنید و پیروز میدان شوید. نکته قابل‌توجه تنوع نسبتاً مناسب سلاح‌ها و کارهایی است که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید حریف را نابود سازید.

گرافیک ساده و رنگارنگ بازی به لذت‌بخش‌تر شدن تجربه شما در کنار دوستان خود کمک شایانی کرده است و هر شوالیه با رنگ شاد و متفاوتی نمایانگر قهرمان منحصربه‌فرد شما در میدان نبرد خواهد بود. به‌جز این قوانین بسیار زیادی را می‌توانید خودتان در میدان نبرد برای پیروزی تعیین کنید. برای مثال می‌توانید به دست آوردن پرچم وسط بازی را شرط پیروزی قرار دهید یا با قرار دادن دروازه و توپ، این میدان نبرد را به یک زمین مسابقه فوتبال در کنار تفنگ و شمشیر تبدیل کنید! این موضوع تنوع بسیار خوبی به گیم پلی بازی می‌دهد و باعث می‌شود گیم پلی از تکراری شدن نجات پیدا کند.

بازی Knight Squad 2 تجربه‌ای لذت‌بخش است که می‌تواند آن را با دوستان خود بازی کنید و لحظه‌های بسیار خوشی را در کنار یکدیگر در آن سپری کنید. وجود حالت‌های مختلف بازی در کنار گیم پلی مهیج و سبک گرافیکی بامزه این بازی را به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین بازار تبدیل کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pummel Party و Among Us را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Knight Squad 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2nd generation Core i3, AMD A6, or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 GT, AMD 5670, Intel HD 3000
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Knight Squad 2 heralds the return of a beloved multiplayer experience literally anyone can play and enjoy. This time, the cartoonish characters have even more modes to fight in and wilder weapons to fight with. The mechanics are simple enough for any peasant: move around the field, swing your sword, block enemy attacks, grab a bazooka, mount a unicorn, annihilate your rivals and become the champion!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    سلام میشه چند نفره با دسته بازی کنیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    aref

    مهمان

    سلام میشه انلاین بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به aref

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    رهام

    مهمان

    بازی خوبیه

    پاسخ دهید