دانلود بازی Ice Age Scrat's Nutty Adventure برای PC
دانلود بازی Ice Age Scrat's Nutty Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ice Age Scrat’s Nutty Adventure برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1398 4 دیدگاه
15,186 بازدید

دانلود بازی Ice Age Scrat’s Nutty Adventure برای کامپیوتر

عصر یخبندان بدون شک از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌هایی است که می‌شود پیدا کرد. کودکی بسیاری از ماها به تماشای این کارتون جذاب و شخصیت‌های بامزه و خنده‌دارش گذشت. یکی از شخصیت‌های بسیار بامزه این بازی اما سنجابی بود که از ابتدای کار دربه‌در دنبال بلوط خوشمزه خود می‌گشت و هر بار که می‌خواست به آن دست یابد، بلایی آسمان سرش می‌آمد و همین دست نیافتن بود که عجیب‌وغریب ما را حرص می‌داد. استودیو Just Add Water حالا به کمک Outright Games Ltd دقیقاً بازی بر اساس همین داستان بانمک ارائه کرده است. در بازی Ice Age Scrat’s Nutty Adventure شما نقش همان سنجاب تشنه بلوط را بر عهده خواهید گرفت که ازقضا اسم جالبی به نام Scrat دارد! این بار قرار است در دل ماجراجویی دورودرازی به دنبال بلوط نقره‌ای بگردید و فکرش را کنید که این بنده خدا با چه چالش بزرگی روبه‌رو شده است!

بلوط نقره‌ای توسط نیروی شر برداشته‌شده است و Scart نیز دیوانه آن است. تنها راه برگشت آن، شروع سفری اعجاب‌انگیز در سراسر سرزمین زیبا و متفاوت بازی است. تعدادی بلوط‌های جادویی در نقاط مختلفی قرار داده‌شده‌اند و باید دست‌به‌کار عظیمی زد و وارد چالش بزرگی شد. در این میان با موجودات وحشی روبه‌رو می‌شوید که هرلحظه می‌خواهند شمارا از رسیدن به این بلوط‌های خوشمزه و خوش آب و رنگ دور کنند. باید از طبیعت وحشی و بلاهایی که منتظر شما هستند نیز دور شوید و با سلامتی کامل به سمت خانه زیبا و پر آرامش خود برگردید. حالا وقت سفر به عصر یخبندان است و بازی Ice Age Scrat’s Nutty Adventure نیز تمام مکان‌های مشهور کارتون اصلی را بازطراحی کرده است تا شما بتوانید نهایت لذت را از این بازی ببرید. از آتش‌فشان داغ و پر دودگرفته تا سرمای سخت و کوهستان‌های بلندقد پیش روی شما قرار دارد و البته که ماموت‌ها نیز مانند کارتون اصلی حاضر هستند.

Ice Age Scrat’s Nutty Adventure عطش بلوط در دل عصر یخبندان است. ممکن است فکر کنید تنها وجودتان برای اتمام این ماجراجویی کافی است و اگر این‌طور فکر می‌کنید باید بگویم که کاملاً اشتباه می‌کنید، در طول بازی به قدرت‌های مختلفی نیاز خواهید داشت و ممکن است لازم باشد قدرت پرش بیشتری لازم داشته باشید یا اینکه اشیاء سنگین‌تری را بردارید. هر چه باشد شما به دنبال گنج گران‌قیمتی هستید و به این آسانی قرار نیست به آن دست پیدا کنید. دنیای بیرون پر از خطرات مختلف است و هرلحظه موجودی آماده حذف شما و تبدیلتان به خوراک شبش است. البته این را فراموش نکنید که شانس بد Scrat نیز هیچ‌گاه تمامی ندارد! اگر به بازی‌های کارتونی علاقه‌مند هستید، می‌توانید نگاهی به بازی Forzen نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Ice Age Scrat’s Nutty Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM*
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz
Memory: 8 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM*
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join Scrat’s quest for the Crystal Nuts Ice Age’s favorite sabre-tooth squirrel, Scrat, is at it again in an all-new adventure! A mysterious mechanism in an ancient Scratazon Temple, has locked away his prized possession – and the only way to get it back is an epic quest to find four legendary Crystal Nuts, scattered across the land. It’s up to you to guide Scrat through a hilarious 3D action-adventure, where you’ll face fierce prehistoric creatures, survive crazy calamities, and return the missing relics to their rightful home. Enter the world of Ice Age! Get ready to visit a host of classic Ice Age locations, where you’ll jump from icicle to icicle, ride raging geysers, leap across burning lava, and reach for impossible heights, all with Scrat’s hilarious slapstick acrobatics. You might even spot some familiar Ice Age friends along the way!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    بازی کردم عالی بود دمتون گرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sajjad

    مهمان

    من اینو از چند سایت دیگه هم گرفتم با نسخه های متفاوت همشون مشکل camera داشتم موس رو که حرکت میدی راست هنگ میکنه یه ذره میره به راست بعد میره به چپ
    میخواستم بدونم آپدیتی،فیکسینگی چیزی براش نیومد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام ببخشید میخواستم ببینم روی این سیستم اجرا میشه و میشه بگید با چه کیفیتی؟
    VGA 750Ti 2GB
    cpu i5 3570
    ram 8GB

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت متوسط اجرا میشود