بازی Resident Evil Village
علی رحمانیان

شايعه: بازی Resident Evil 9 ممکن است آخرین نسخه‌ی سری خود باشد

علی رحمانیان 23 فروردین 1400 1 دیدگاه
711 بازدید

Resident Evil Village آخرین نسخه‌ی معرفی‌شده‌ی فرنچایز محبوب رزیدنت ایول تا به امروز است؛ شاید در نام این بازی عدد «8» را نبینیم اما سازندگان بارها بیان کرده‌اند که این هشتمین دنباله‌ی اصلی این فرنچایز محسوب می‌شود و داستان بازی دقیقاً ادامه‌ی Resident Evil 7 را روایت می‌کند، چراکه شخصیت اصلی هر دو بازی هم ایتن است. البته در لوگوی Resident Evil Village عدد رومی «VIII» هم دیده می‌شود که این هم باز روی همین موضوع تأکید دارد. حال طبق گفته‌ی یکی از اینسایدرهای معتبر رزیدنت ایول، داستان این مجموعه به Village ختم نمی‌شود و Resident Evil 9 هم به‌عنوان دنباله‌ی آن ساخته خواهد شد ولی بعدازآن وارد یک خط داستانی جدید می‌شویم.

Dusk Golem، اینسایدر شناخته‌شده‌ی رزیدنت ایول در گذشته توئیتی منتشر کرد و ادعا می‌کرد Resident Evil 9 هم مراحل ساخت خود را شروع کرده است ولی تازه در ابتدای راه قرار دارد. او حالا دوباره در حساب توییتر خود می‌گوید که Resident Evil 7، Resident Evil Village و Resident Evil 9 همه جزئی از یک زنجیره‌ی داستانی هستند و هر سه روایت مرتبطی دارند. او همچنین بیان می‌کند که Resident Evil 9 آخرین دنباله‌ی اصلی سری خود خواهد بود و بازی‌های بعدی سبک نام‌گذاری تازه‌ای را در پیش می‌گیرند. به عقیده‌ی داسک گولم، این موضوع به کپکام اجازه می‌دهد که به‌جای ساخت بازی‌های چندقسمتی با روایت طولانی روی بازی‌های جدا با داستان‌های مستقل متمرکز شود.

حرف‌های Dusk Golem درباره‌ی مجموعه‌ی رزیدنت ایول همیشه از اعتبار بالایی برخوردار بوده‌اند، بااین‌حال تمام این صحبت‌ها هنوز شکل رسمی به خود نگرفته‌ و نمی‌توان صد درصد روی آن‌ها حساب باز کرد. Resident Evil 9 احتمالاً هنوز چندین سال تا انتشار خود فاصله دارد، اما بازی Resident Evil Village قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت 1400 (7 می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، Google Stadia و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    turk

    مهمان

    چرااااا؟
    ما با نسخه های قدیمیش خاطره ها داریم

    پاسخ دهید