Resident Evil
علی رحمانیان

بازی Resident Evil 9 مراحل ساخت خود را شروع کرده است

علی رحمانیان 14 اسفند 1399 1 دیدگاه
1,767 بازدید

عنوان Resident Evil Village بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است و بخش اعظمی از اخبار دنیای گیم را به خود اختصاص داده است، طبق اعلام سازندگان این بازی قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه امسال برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و Xbox Series X/S و رایانه های شخصی عرضه شود. حال شاید برایتان جالب باشد که طبق شایعه‌ منتشر شده، نسخه‌ی نهم عنوان Resident Evil هم در دست‌ساخت قرار دارد، البته با توجه به انتشار مداوم بازی‌های این مجموعه ساخت Resident Evil 9 هم دور از انتظار نیست ولی اینکه مراحل ساخت این بازی قبل از انتشار نسخه‌ی قبلی آن کلید خورده است، جای تعجب دارد.

AestheticGamer، یکی از اینسایدرهای مجموعه‌ی رزیدنت ایول است که بانام Dusk Golem هم شناخته می‌شود. این فرد در حساب توییتر خود ادعا کرده است که بازی Resident Evil 9 هم‌اکنون در دست‌ساخت قرار دارد ولی هنوز زمان بسیار زیادی تا انتشار آن باقی‌مانده است و در بهترین حالت در سال 2024 عرضه خواهد شد. طبق گفته‌ی او مراحل ساخت بازی تقریباً از اواخر سال 2018 کلید خورده‌اند، یعنی زمانی که چند نسخه‌ی دیگر این مجموعه هم در حال ساخت بودند.

از این شایعه می‌توان این‌گونه برداشت کرد که شرکت Capcom قصد دارد به سنت پیشین خود برگردد و بازی‌های مجموعه‌ی رزیدنت ایول را به‌صورت سالیانه عرضه کند، به همین دلیل روی چندین نسخه به‌صورت هم‌زمان کار می‌کند. نهمین نسخه‌ی این مجموعه هر عنوانی که دارد، این‌طور به نظر می‌آید که تازه در مراحل ابتدایی ساختش است و به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد.

در حال حاضر ساخت دو نسخه از عنوان رزیدنت ایول به‌صورت رسمی تأییدشده است، Resident Evil Village که اردیبهشت امسال عرضه می‌شود و Resident Evil Outrage که به فاصله‌ی یک سال از آن منتشر خواهد شد، همچنین شایعه‌ای مبنی بر ساخت بازی Resident Evil 4 Remake هم وجود دارد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    ای کاش اویل 4 رو ریمیک کنن

    پاسخ دهید